Oh ja, waarom moet dat naar je toegedraaid zijn?zo vaak kijk je er niet op. af en toe met hoge snelheid.Maar weet van Maik dat het oplopen van temp meevalt.Groet.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Deze versie staat in de forumshop van de duitse speedsterclub. Ook niet verkeerd, alleen wel de kachelbediening stukje verplaatsen.
(overigens verkrijgbaar met 1,2 of 3 plekken voor instrumenten)
Bijlagen
12466_20070602_180633.jpg (33.09 KiB) 3787 keer bekeken
Ben ik nu de enige die vind dat ze beter gewoon geen kachel/verwarming in de speedster hadden gezet . Moest die kachel nu effect hebben was het nog nuttig. Maar als ik zelf blaas zijn mijn ruiten nog sneller ontdooid, om nog maar te zwijgen als je wat verfrissing wilt op de blauwe stand
Robin schreef:Ben ik nu de enige die vind dat ze beter gewoon geen kachel/verwarming in de speedster hadden gezet . Moest die kachel nu effect hebben was het nog nuttig. Maar als ik zelf blaas zijn mijn ruiten nog sneller ontdooid, om nog maar te zwijgen als je wat verfrissing wilt op de blauwe stand
Nou, sinds mijn aanpassing werkt mijn kachel vrij goed (aansluiting buis aan kachel). Ik zet hem nooi meer dan 50% omdat het anders té warm wordt.
En frisse lucht? Dan doe je toch gewoon het dak eraf of zet je een venster open?