Net gebeld met die garage om te vragen wat er net gebeurd was en of ik er om kon komen maar de baas was er niet, dus ben ik niet veel wijzer geworden.
Ik heb hem wel gezegd dat naast het onderhoud verdere werken die nog moeten gedaan worden niet meer nodig waren.
Wat er nu juist wel en niet gedaan is zal ik morgen maar weten want vandaag heb ik net een uitstapje gepland (spijtig genoeg niet met de speedster dus).
Ohja, het was het remoliereservoir die lekte.
fuseebouten voorwielophanging krom...
Re: garage
Thanks voor de tip maar ik heb al gebeld met garage vanwassenhove in gontrode (melle) en het geval uitgelegd.Pipo schreef:Opel Houttequiet in Beveren-Waas heeft veel ervaring met de Speedster. Zij waren ook diegenen die de fabrieks-probleemwagens ter herstelling kregen alvorens die voor verkoop vrijgegeven werden.
Hun koetswerk hersteldienst BLITS levert ook heel goed werk.
En Beveren-Waas is niet zover weg van Wetteren.
Hij kon niet met zekerheid bevestigen dat ze daar gewend zijn om aan dit soort wagens te werken (wat ik verwacht had) maar ze hebben daar wel eens een speedster over de werkvloer gehad.
Als ik mijn auto terug heb ga ik de problemen aan de wagen daar eens overlopen en dan wel zien of ik het daar ga laten doen.
Mijn wagen is nu net over de 15000 km wat niet in aanmerking voor een GROOT onderhoud maar wegens de ouderdom van de wagen (is 4 jaar ingeschreven) moet hij dit wel hebben volgens mijn huidige garagist. Is dit juist??
Heb dit niet tegengesproken, beter voorkomen dan genezen zeg maar.
Wat is zo ongeveer de normale prijs van een klein en groot onderhoud?