kompressor gekocht............
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Een vraag van een leek aan de compres.Speedsters;Hoe zit bij jullie het uitlaat systeem.Een `gewone Miltek` Toch?Bij deze zit een uitlaat met een enorme mogelijkheid om lucht kwijt te raken.De standaard blies die in 2 weken op.Mischien een tip 

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
Erg mooie auto !
Mooie auto.
Zelf maar naar wat foto´s gezocht !
Kleur komt hier, denk ik, beter uit.
Is echt mooi rood.
Gezien alle opties zeker niet te vergelijken met een Speedster.
Zelf maar naar wat foto´s gezocht !
Kleur komt hier, denk ik, beter uit.
Is echt mooi rood.
Gezien alle opties zeker niet te vergelijken met een Speedster.
- Bijlagen
-
- 1.jpg (105.66 KiB) 2880 keer bekeken
-
- 2.jpg (113.92 KiB) 2875 keer bekeken
-
- 3.jpg (166.11 KiB) 2879 keer bekeken
- Piet
- Giga lid Carbon
Klopt, de uitlaat is een probleem. Vandaar ook dat straaljager geluid. Dat is eigenlijk een teken dat de uitlaat de lucht niet kwijt kan. Ze monteren nu bij HITec de standaard Turbo uitlaat wat al beter is. Ik weet niet wat je bedoeld met opblazen. Als je daarmee bedoeld dat de uitlaat steeds los komt dan heb ik daar inderdaad veelvuldig last van. Dat was ook de reden om die Powerflex rubbers te monteren. Dat heeft in ieder geval geholpen de uitlaat zit sinds die tijd vast.linne150 schreef:Een vraag van een leek aan de compres.Speedsters;Hoe zit bij jullie het uitlaat systeem.Een `gewone Miltek` Toch?Bij deze zit een uitlaat met een enorme mogelijkheid om lucht kwijt te raken.De standaard blies die in 2 weken op.Mischien een tip
Eigenlijk zou ik dus een andere uitlaat moeten hebben en dus niet een Miltek. Maar je weet hoe het is. Hij is niet stuk en een nieuwe kost een hoop geld en ik moet terug naar HITec om de software aan te laten passen. Ik zou daarin tegen wel wat vermogen kunnen winnen. Staat in ieder op mijn todo lijstje.
- linne150
De uitlaat van de Exige zonder comp.gaat dus echt kapot als het onder de exige s komt.Ze hebben dus een uitlaat met een enorme ovale opening eronder gezet.Toen ik dat zag dacht ik,ik heb Piet en Maarten nooit over een speciale uitlaat gehoord.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Maarten
De 'standaard' Miltek heeft al een veel lagere tetgendruk als de orginele NA einddemper. Maar kapot gaan.... Ik geloof niet dat de NA demper kapot zou gaan, maar je leverd wel vermogen in. Misschien zijn de opel uitlaten ook wel iets zwaarder uitgevoerd als de Lotus uitlaten. Bij Lotus is gewicht besparing toch iets belangrijker als bij Opel denk ik.
Ik heb ondertussen de einddemper van Pipo's turbo op mijn Speedster gemonteerd, welke nog een beetje minder tegendruk heeft, waardoor ook het straaljager uitlaat geluid eeen stuk minder is. Ik kan weer horen dat het een 4cylinder is.
Ik heb ondertussen de einddemper van Pipo's turbo op mijn Speedster gemonteerd, welke nog een beetje minder tegendruk heeft, waardoor ook het straaljager uitlaat geluid eeen stuk minder is. Ik kan weer horen dat het een 4cylinder is.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
De 'gewone' Exige heeft 2 kleine ronde uitlaatpijpen. De Exige S heeft een grote ovale uitlaat.linne150 schreef:De uitlaat van de Exige zonder comp.gaat dus echt kapot als het onder de exige s komt.Ze hebben dus een uitlaat met een enorme ovale opening eronder gezet.Toen ik dat zag dacht ik,ik heb Piet en Maarten nooit over een speciale uitlaat gehoord.
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- linne150
Hia Pascal,Ik heb haar gisteren gehaald.Lekker weerPascal schreef:Nou Wilbert,das een schoon karreke. wees er een beetje zuinig op en ik hoop dat je er veel leuke km mee kan maken. Ik zie je nog wel een keerje
Gr. Pascal

`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- zoonvanlinne150
- Mega lid
zo we hebben haar,met wat pijn en moeite de ''oude'' weggebracht,
maar wat loopt dat ding als een zonnetje!!!!!!ging alleen niet de garage in(met wat planken uiteindelijk wel,vandaag even wat regelen.
hier nog ff wat fotoos,zal er nog wel meer posten,als ik overdag wat fotoos kan maken:
hier nog het oudje:

oud en nieuw:

LOTUS!!!

het schatje!:

let the fun begin!!!!! 
maar wat loopt dat ding als een zonnetje!!!!!!ging alleen niet de garage in(met wat planken uiteindelijk wel,vandaag even wat regelen.
hier nog ff wat fotoos,zal er nog wel meer posten,als ik overdag wat fotoos kan maken:
hier nog het oudje:

oud en nieuw:

LOTUS!!!

het schatje!:

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''