Mag niet, Maarten zei ''alleen speedsters.
en wat die 18 volt betreft,, je moet niet zoveel met Vmax lullen
hij had al wel weer een nieuwe update voor me klaar liggen ,speciaal voor een 18 volt dynamo.
Ik kan ook wel even langskomen. Maar ik denk dat het ook handig is als er iemand bij is die alleen een 2.4 spruitstuk heeft, zonder andere uitlaat. Is gelijk mooi om het verschil even te zien.
Zal zorgen dat ik mijn OBD apparatuur bij me heb, dan kunnen we iig bij de 2.2's gelijk even alle fuel trims uitlezen, kijken hoe dat bij verschillende mensen geregeld is
Misschien ook nog een 2.2 met 2.4 inlaat, standaard uitlaat en alleen de toerental begrenzer op 7000 RPM (Toerental gelijkmatig verdeeld over de mapping)
1x standaard 2.2 - SteV6
2.2, 2.4 inlaat, sportuitlaat, zonder pre-cat - Andre
1x 2.2 met 2.4 spruitstuk + hobby mods - Mark
1x 2.2 met 2.4 inlaat en uitlaat + EDS chip - Speedster
1x 2.2 SC - Maarten
1x turbo met mods - Herman
1x standaard turbo - Edjes
Als we hiermee het verschil in resultaat willen zien tussen de verschillende uitvoeringen en mods, moeten we dan de hoeveelheid benzine, soort benzine, het gewicht van de bestuurder/auto, enz. ook niet meenemen in de berekening? Of wordt dat dan teveel geneuzel in de marge?