Speedster Turbo, Europa-blauw, april 2006, 4.100km, 29.950€
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Pipo schreef:Nee, liefde voor techniek en schoonheidlinne150 schreef:Je kan in ieder geval mij niet jaloers maken op je afwijking.Smet vrees
Tja Pipo,...............Dan mag je die Exige van mij schoonmaken
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Hoezo, heb je een ongeluk gehad dan ofzo?linne150 schreef:Pipo schreef:Nee, liefde voor techniek en schoonheidlinne150 schreef:Je kan in ieder geval mij niet jaloers maken op je afwijking.Smet vrees
Tja Pipo,...............Dan mag je die Exige van mij schoonmakenTechniek en schoonheid in overvloed.Enuh,.... zelf mag ik er ook zijn

- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Maik schreef:Hoezo, heb je een ongeluk gehad dan ofzo?linne150 schreef:Pipo schreef: Nee, liefde voor techniek en schoonheid
Tja Pipo,...............Dan mag je die Exige van mij schoonmakenTechniek en schoonheid in overvloed.Enuh,.... zelf mag ik er ook zijn
Ik praat alleen maar na wat vrouwen over mij zeggen
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
oldtimers
Seen that, done thatklinkske schreef: of bij een carossier oldtimers gaan soigneren
Ik heb ca 17 jaar als hobby oldtimers gekocht en opgewerkt. Voornamelijk amerikaanse wagens van de jaren 40 & 50. Met enkele zijstapjes zoals een Jaguar E-type, Jaguar XJ, een Citroen van '49, en een Peugeot van '56. Als je ooit eens langs komt laat ik je mijn fotoboek zien
Ik heb hier trouwens nog een twee uitlaatdempers in originele verpakking van een Buick Le Sabre (= Elektra, = Invicta) van 1959 liggen. Als je iemand weet die iets dergelijks zoekt, mag je ze altijd doorverwijzen
A thing of beauty is a joy forever!