Dinant 2008?
Primo
Primo Jürgen, Ik pik mijn bijrijder op in Valkenswaard, zorg dat ik met hem op tijd bij Van der Valk ben.
& Hoe meer er mee rijden, hoe beter.
(nb; let wel de Belgische Hermandad is de laatste wat slinkser & strenger
)
& Hoe meer er mee rijden, hoe beter.
(nb; let wel de Belgische Hermandad is de laatste wat slinkser & strenger

Binnendoor.....
Als ik bij ViaMichelin.nl de route laat plannen dan leidt die ons vanaf Eindhoven 'binnendoor' naar Tienen.
Valkenswaard via N74 en N715 naar Helchteren Houthalen, dan een stukje via E 314 en daarna afslag Tienen N29.
Lijkt mij een prima route.
Wat me doet bedenken: Jürgen zoals je las haal ik mijn bijrijder op in: Valkenswaard! Als jij nu om 07.30u vertrekt bij Van der Valk dan ben je ongeveer 07.45u in het centrum van Valkenswaard. Ik kan daar op de markt op je wachten. OK?
Valkenswaard via N74 en N715 naar Helchteren Houthalen, dan een stukje via E 314 en daarna afslag Tienen N29.
Lijkt mij een prima route.
Wat me doet bedenken: Jürgen zoals je las haal ik mijn bijrijder op in: Valkenswaard! Als jij nu om 07.30u vertrekt bij Van der Valk dan ben je ongeveer 07.45u in het centrum van Valkenswaard. Ik kan daar op de markt op je wachten. OK?
I am sure it's nothing but I have my limitsalain schreef:That's not so good, I hope they can find the problem !!rapidos schreef:Sorry guys, I have to decline the invitation this year. My speedster will be in Germany for full check as it is still giving 255BHP/373Nm instead of 309BHP/494Nm and I need to know why... Next time perhaps !

Dag Maurice,12Esc schreef:he alain, ik kom langs antwerpen (uit Breda). Hoe laat en waar?
We kunnen om 7u45 afspreken aan het tankastaion ter hoogte van Kontich.
Deze is gelegen op de E19 tussen Antwerpen en Brussel (nog vóór mechelen).
Van daaruit moet het nog + - 45 min rijden zijn tot Tienen.
Groetjes,
Alain