Even voorstellen....
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Ben ik helemaal met Nico eens!ohjeetje.. schreef:Dat is de fraaiste kleurencombinatie, al zeg ik het zelfBitterkoekje schreef:Ok....de rode gaat hem niet worden. Een @#$ aan de telefoon, daar gaan mijn centjes dus mooi niet heen. Een cursus klantvriendelijkheid heeft de beste man dus niet gehad.
Morgen naar het oosten van het land voor een zwarte met zwart leer. De auto is van Januari 2003 met 20000 km. 25450 Euro.....Ik ben zooo benieuwd.
Is het handig om eerst een ANWB keuringsraport op te laten maken?![]()
Groeten,
Nico

(voor een Speedster)
Lotus Elise S2
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Helemaal mee eens! Een apk stelt echt niets voor. Alles wordt goedgekeurdallen schreef:Mocht hij bevallen, koop hem dan onder voorbehoud van een keuring bij v/d Kooi of Van Sten. Dat zegt mij meer dan een ANWB rapport. Of wellicht kan Mark met je mee om even naar het chassis te kijken op hun brug?

De jongens van v/d kooi weten echt precies waar je op moet letten! En achteraf vervelende gebreken tegen komen is echt super zuur!
Welkom bij DE CLUB !
Welkom bij de Speedster club.
Mooi te lezen dat er weer een politie-mens is met een voorliefde voor de Speedster.
Mijn Speedster onlangs ingeruild voor de GT.
Ook snel, maar echt heel anders rijden.
P.s. het fotowerk, Canon of Nikon ?
Zelf Nikon D2x / D70s fotografie.
Op het werk (unit FTO. D70).
Succes met het vinden van een mooie en goede Speedster.
Mooi te lezen dat er weer een politie-mens is met een voorliefde voor de Speedster.
- Bitterkoekje
- Lid
Re: Welkom bij DE CLUB !
damnedt schreef:Welkom bij de Speedster club.
Thanks voor het hartelijke welkom. Helaas nog geen goede Speedster gevonden.
Fotowerk doe ik met een Canon 400d. Vandaag de nieuwe 450d gekocht en had al een 350d. Help....ik spaar ze allemaal. Heb de overstap gemaakt van Nikon. Dus als ik je kan helpen met objectieven?
Gefeliciteerd met je GT, zocht er laatst 1 voor een photoshoot. Niet te vinden. Nu dus wel

Laat het weten als ik de juiste Speedster op het oog heb.
Hai Bitterkoekje,
welkom hier, fraaie fotos (even op je site gekeken)
De zwarte waar je naar bent wezen kijken; mijn gevoel is dat deze persoon de speedster gebruikt als intro en uiteindelijk de speedster niet wil verkopen!
vorig jaar februari met deze bezig geweest maar kon geen fatsoenlijk antwoord krijgen van de man en ben uiteindelijk niet wezen kijken. Succes en plezier met zoeken!
de mooie blauwe
turbo van Pipo is ook niet verkeerd.
Wel uitkijken met fotos hij 'reflecteert' goed!
Laterr spider
welkom hier, fraaie fotos (even op je site gekeken)

De zwarte waar je naar bent wezen kijken; mijn gevoel is dat deze persoon de speedster gebruikt als intro en uiteindelijk de speedster niet wil verkopen!
vorig jaar februari met deze bezig geweest maar kon geen fatsoenlijk antwoord krijgen van de man en ben uiteindelijk niet wezen kijken. Succes en plezier met zoeken!
de mooie blauwe

Wel uitkijken met fotos hij 'reflecteert' goed!
Laterr spider
¨speed is life, but control is everything...¨
- Bitterkoekje
- Lid
Maandagavond half 10 update.
Ik heb een Speedster!
Zaterdag gaan kijken, en vandaag zou de verkoper er op terugkomen. En hoe! Ik moest mijn 2 maanden oude/jonge Fiat 500 Sport kwijt. Deze had ik gekocht voor 17.500 euro. Krijg er nu 17000 euro voor.....en 1000 euro korting op de Speedster.
Genoeg Fiat praat, de Speedster : 2003 13.500 km. Blauw met beige leer.
Vrijdag ga ik hem halen.....en kan niet wachten.
Ik heb een Speedster!
Zaterdag gaan kijken, en vandaag zou de verkoper er op terugkomen. En hoe! Ik moest mijn 2 maanden oude/jonge Fiat 500 Sport kwijt. Deze had ik gekocht voor 17.500 euro. Krijg er nu 17000 euro voor.....en 1000 euro korting op de Speedster.
Genoeg Fiat praat, de Speedster : 2003 13.500 km. Blauw met beige leer.
Vrijdag ga ik hem halen.....en kan niet wachten.
- Bijlagen
-
- 3543507mb.jpg (31.56 KiB) 2416 keer bekeken
- Bitterkoekje
- Lid
- Bitterkoekje
- Lid