je hoeft het er uiteraard maar over te hebben hoor....
Vandaag bij de eerste klant weggereden. Politiewagen reed me tegemoet en ik zag hem in m'n spiegeltje al keren. Dat is alvast 90 euri dacht ik zo. Of toch niet, want zo snel keren ze nu ook weer niet. Maar goed, km of 3 verder hadden ze me dan toch te pakken en ik werd een woonwijk ingeloodst. Direct maar even de auto uitgestapt en de hand geschud. Netjes alles uitgelegd en het grote nummerbord ervoor gehangen om te laten zien dat ik de plaat gewoon iedere dag zou verliezen. Een van de agenten raadde aan een Amerikaanse plaat te monteren maar zei direct daarop ook dat het idd geen oplossing was omdat deze net zo hoog is als de grote plaat. Ook nog vriendelijk gezegd dat ik wel begreep dat ze me ook wel moesten bekeuren omdat ik uiteindelijk gewoon fout zat. Maar dat was hun bedoeling niet. Wel dat ik zo niet verder kon rijden. Aangeboden dat ik hooguit een km of 4 van huis was en dat ze achter me aan konden rijden zodat ik de plaat wel onder hun toezicht kon wisselen.
Mijn redding kwam gelukkig toen een busje bijna een fietser omver reed en de 'strenge' meneer direct maar even een ruzie ging oplossen daar. De andere agent vertelde daarop dat hij wel begreep dat ik m'n best had gedaan op de plaat maar dat ik er misschien toch beter een Amerikaanse plaat op kon zetten. Desnoods onder maar wat omvouwen. Dan zou de kans op aanhouden wat kleiner worden. Gelukkig wenste hij me een prettige dag zodra de ander bijna terug was. Ze beiden nog netjes de hand gegeven want voor dat geld kan ik toch 2 keer de speedster tanken.
Feit blijft zoals al eerder gezegd dat ik toch een keer op zoek ga naar een nette oplossing voor die veel te grote plaat. Ik rijd gewoon zoveel kilometers met dat ding dat het gewoon aftellen is voor de eerste bekeuringen komen.
Ik had een Amerikaans plaatje, maar dat vond ik geen gezicht.... dus een sticker op maat (niet de standaard maat want dan vervormen de letters) besteld bij stickerland en die gemonteerd.
Paskal, met die plaat heb ik vandaag dus problemen gehad. De Amerikaanse plaat vind ik zelf ook spuuglelijk. Vandaar dat ik toch ga kijken hoe ik die grote kan monteren zonder dat ik hem direct kwijtraak. Want de liefde voor een auto is direct over als er een 1 op het kenteken bijkomt. ZO SPUUGLELIJK
Omdat ik gewoon dagelijks rondrijd in dat ding is het gewoon wachten op de boete.
ik had dus echt een azijnzeiker, maar stelde de agent voor om anders met een Amerikaanse nummerbord te rijden dit mag toch ook niet.
Want die van mij is volgens mij een Amerikaanse .
Allen, ben jij misschien Bitterkoekje tegen het lijf gelopen
Ik had destijds wel een amerikaans plaatje erop, daarvan heb ik de onderkant gewoon omgeklopt.
Ik ben destijds een paar keer aangehouden, maar nog nooit gezeur over gehad.
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
Ik vind persoonlijk dat Amerikaanse plaatje niet mooi. Heb dan nog liever zo'n groot ding met opgelegde letters. Ook leuk als iemand me straks verteld dat hij niet wist dat het een Opel was en dat hij dacht dat de auto geel was.
Vandaag waren ook wij aan de beurt voor het kleine kenteken.
Er kwam ons een motoragent tegemoet die nadat we elkaar waren gepasseerd omkeerde en ons achterna kwam.
Even verder werden we aan de kant gezet.
De agent had er dan wel enig begrip voor de kleine kentekenplaat maar omdat hij dacht dat we toch wel zo door zouden blijven rijden in de toekomst gaf hij toch een bekeuring en geen waarschuwing
Alleen hebben wij zeker toch enige korting gekregen want bij ons kost de bekeuring maar € 60,-
Dus of de agent in kwestie heeft zich vergist of Gerben is en oor aangenaaid!?
Meest vervelende was dat er een weg was afgesloten en we dus moesten omrijden. Terwijl we dus omreden kwamen we deze agent tegen. Normaal gesproken waren wij deze wetsdienaar dus niet tegen gekomen.
Vandaag met Stefan ergens afgesproken om het filter over te nemen. Navi stuurde me verdorie bij Bergen op Zoom eraf voor niets (beter opletten volgende keer). Reed gelijk langs een politiebus die stilstond en jaja... Vertrok direct. Na 5 minuten volgen haalde die me in maar ben uiteindelijk niet aangehouden.
Is heel O.K., maar nu de rest van je collega's nog
Behalve Bitterkoekje want als het goed is is die haar auto ook aan het blazen (dienstopdracht natuurlijk).
Groeten,
Nico
Heer Spee, ik gaat effe opruien. Ik wil een hele blokkade voor heel Nederland!! Vervolg mij even s.v.p. want ik lust u rauw (met een uitje dan wel weer want anders bent u niet te genieten....zuurpruim! Ja, nog een mogelijke belediging er ook nog achteraan! Spee door de plee etc. Wie kent het email adres van deze heer in het verkeer (lees: struikrover)?
Laatst gewijzigd door ohjeetje.. op 02 aug 2008 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.