abs en schijven

Alle overige technische zaken.
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dominique »

allen schreef:Zou op de onderzijde van de unit staan, maar bellen naar Opel België is wat makkelijker.
Als die idd op de onderkant geschilderd zou worden wel ja! :P

De witte stip is er bovenop geschilderd, zodat niet in eerste instantie in een computer gezocht hoeft te worden. zie pic.

Afbeelding

Hoewel het nog niet perfect is, merk ik een zeer grote verbetering met deze nieuwe unit.
Afbeelding
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

abs en schijven

Bericht door stefan »

zo

in waalwijk waren de blokken in stock bij autosportcompany
die man heeft mooi speelgoed liggen (maar zoals gewoonlijk weer bijna
niets voor speedster
maar voor die prijs kon ik makkelijk naar ginder rijden
92 eur rondom daar koop je hier goede fietsremblokken voor :roll:

enne maik heeft een best een aardig oilcatchtankje :lol:

grt stefan
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

@Maik: ik weiger om m'n wagen op te krikken, wiel af te slopen en dan weer een scherm uit te halen. :cool:

Uiteindelijk vannochtend in het zonnetje samen met Joy even de bracket verbogen en vastgehangen aan het frame waar ook de koelvloeistoftank zit. Daar had voor heen de k&n gehangen. Wel triest dat die waarschijnlijk nooit was gereinigd. Lag gewoon millimeters dikke derrie op. Niet schoon te krijgen meer, dus dat filter kon de prullenmand in. Binnenkort nog even een meetlint erlangs om te kijken hoe ver het is naar het zijrooster. Dan spul even uitschroeven en de luchttoevoerbuis aankoppelen aan de voorzijde van de bmc. Klinkt overigens prachtig heren! Net heerlijk kunnen testen bij het ophalen van de bimmer.

Oilcatchtankje????? Zeepkistje bedoel je. :lol:
Moet ik ook nog even fabrieken net als de ontluchtingsslang van de bak. Alleen of ik dat red voor Malmedy... :roll:

Leuk, bij mij zeiden ze alleen vacuumslang en ik heb geen stip op de bovenkant... Moet ik dat weer zelf uitzoeken, zucht...
Plaats reactie