Cars & Coffee - Den Haag
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik was er ook en weet dat er een aantal turbo speedsters waren. Een daarvan is zeker van dit forum, de andere volgens mij ook. Eerst maar even wachten op de reactie voordat er te snel conclusies worden getrokken...12Esc schreef:van ferrarichat.nu:
"nou ondanks het weer was het best gezellig! jammer dat er vrij weinig auto's waren... en ons dagje eindigde met een harde klapper van een Opel speedster Turbo die voor ons reed. Erg zonde."
Iemand van hier, wat is er gebeurd?
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Die was er ja, maar er waren meer turbo`s aanwezig! Trek nu niet te snel conclusies.....
Ik weet dat 400 pk met semi-slicks voor een Ferrari uit rijdend een makkelijk optel sommetje is, maar dat is geen bevestiging!!!!
Laten we iig maar hopen dat er geen lichamelijk letsel is en enkel materiaal!
Ik weet dat 400 pk met semi-slicks voor een Ferrari uit rijdend een makkelijk optel sommetje is, maar dat is geen bevestiging!!!!
Laten we iig maar hopen dat er geen lichamelijk letsel is en enkel materiaal!
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Helaas was ik dat... 
De combinatie Toyo R888, regen en industriegebied met wat olie op de weg maakte zelfs rustig wegrijden bij het stoplicht vrijwel onmogelijk. Na overschakelen naar drie gleed de achterkant initieel naar links, na corrigeren naar rechts maar die zwaai was niet meer te stoppen! Met het rechter achterwiel de stoeprand geraakt en vervolgens door de middenberm naar de andere weghelft. Bomen en lantarenpaal rakelings missend. Zelf slechts het ego gekrenkt, de auto is er minder vanaf gekomen
Op het oog in elk geval een nieuw neusje, twee dorpels, diffuser, twee velgen en het geen mij de meeste zorgen baart... de stabilisatorstang bij het rechterachterwiel is afgebroken, hopelijk daarbij niet het chassis beschadigd
Maandag gaat de auto waarschijnlijk richting van der Kooi (A'dam), en zal ik meer horen! De Rikster zal hoe dan ook weer gaan rijden

p.s. Reed voor Zoonvanlinne150 uit, geen Ferrari in de buurt.
p.s.p.s. Zoonvanlinne, thnx voor de support!

De combinatie Toyo R888, regen en industriegebied met wat olie op de weg maakte zelfs rustig wegrijden bij het stoplicht vrijwel onmogelijk. Na overschakelen naar drie gleed de achterkant initieel naar links, na corrigeren naar rechts maar die zwaai was niet meer te stoppen! Met het rechter achterwiel de stoeprand geraakt en vervolgens door de middenberm naar de andere weghelft. Bomen en lantarenpaal rakelings missend. Zelf slechts het ego gekrenkt, de auto is er minder vanaf gekomen

Maandag gaat de auto waarschijnlijk richting van der Kooi (A'dam), en zal ik meer horen! De Rikster zal hoe dan ook weer gaan rijden

Dat wel...
Met betrekking tot conclusies kan Zoonvanlinne150 beamen dat ik toch echt rustig reed... en de turbo leverde nog geen 0.2bar
Met betrekking tot conclusies kan Zoonvanlinne150 beamen dat ik toch echt rustig reed... en de turbo leverde nog geen 0.2bar

Laatst gewijzigd door Rikster op 26 okt 2008 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Ik ben zo geschrokken..............................Rikster schreef:Helaas was ik dat...
De combinatie Toyo R888, regen en industriegebied met wat olie op de weg maakte zelfs rustig wegrijden bij het stoplicht vrijwel onmogelijk. Na overschakelen naar drie gleed de achterkant initieel naar links, na corrigeren naar rechts maar die zwaai was niet meer te stoppen! Met het rechter achterwiel de stoeprand geraakt en vervolgens door de middenberm naar de andere weghelft. Bomen en lantarenpaal rakelings missend. Zelf slechts het ego gekrenkt, de auto is er minder vanaf gekomenOp het oog in elk geval een nieuw neusje, twee dorpels, diffuser, twee velgen en het geen mij de meeste zorgen baart... de stabilisatorstang bij het rechterachterwiel is afgebroken, hopelijk daarbij niet het chassis beschadigd
![]()
Maandag gaat de auto waarschijnlijk richting van der Kooi (A'dam), en zal ik meer horen! De Rikster zal hoe dan ook weer gaan rijden![]()
![]()
![]()

Vin het echt heel vervelend, en hoop dat het allemaal wel meevalt..............
Wat de support betreft,dat lijkt me logisch................ik zie je nog wel op cpz bij v/d kooij............
Hou ons op de hoogte wat er aan de hand is.....wil het wel graag weten
En ik hoop dan natuurlijk wel op positieve berichten(hoever dat nog kan dan....)

Chris
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''