Pagina 3 van 4
Geplaatst: 29 jan 2009 23:46
door speedster
Bon_Jovi schreef:NL is niet bij de deur hé :p
Nee kben zelf chauffeur (kledij naar allerlei winkels brengen) Voorlopig met licht vracht (3,5T), en doe dus lange dagen (zeker nu het druk seizoen is) dus in de week heb ik weinig tijd.

Laat me eerst de andere speedster eens gaan bekijken.
Trouwens ik heb enkele weken geleden mn rijbewijs C gehaald, ik kan dus in principe binnenkort met een camion de baan op (DAF LF). Wat een verschil moet dat niet zijn van een grote camion in een speedster stappen

Is voor mij een bestel auto!!! Ik rij een Daf 105 XF (50 ton in NL).
Ik ga eerdaags lessen met 25,50 meter en 60 ton.(=trekker met oplegger en wipkar)Dit noemen wij in NL een lzv of eco-combi.
Leuk dat je een LF rij. In het begin is dat zelfs nog te groot en vooral in de steden.
Veel plezier en misschien komen we elkaar wel een keer tegen.
Geplaatst: 30 jan 2009 7:30
door stefan
hoi
bon jovi
maar die van richard is gezien al die opties zeker de verplaatsing waard
grt stefan
Geplaatst: 30 jan 2009 18:37
door Bon_Jovi
mja das andere koek natuurlijk hé :p
maar groter dan een LF wil ik toch niet gaan hoor. De DAF LF zal wel een leuke vrachtwagen zijn denk ik (automatic)
Zeker omdat het vaak in drukke steden leveren is.
Leuke foto wel. De speedy is zo hoog als je wielen :p
Is het niet vreemd als je van je wagen in die truck stapt of omgekeerd?
Nog veel rijplezier

Geplaatst: 30 jan 2009 19:48
door 12Esc
leuk idee, die animated gif. Zou ook leuk zijn er eentje van de speedster te maken.
Geplaatst: 30 jan 2009 22:58
door stef666
Bon_Jovi schreef:
Trouwens ik heb enkele weken geleden mn rijbewijs C gehaald, ik kan dus in principe binnenkort met een camion de baan op (DAF LF). Wat een verschil moet dat niet zijn van een grote camion in een speedster stappen

Ik rij ook regelmatig in een Daf LF, alleen met "oorlogskleuren"

Geplaatst: 31 jan 2009 14:40
door Richard
Bon Jovi,
Geplaatst: 01 feb 2009 11:31
door Bon_Jovi
ge wilt er zeker snel vanaf
Ik heb gisteren naar die opel in Lokeren gaan kijken maar eerlijk gezegd viel hij wat tegen. Er had trouwens al iemand een optie op genomen tot donderdag.
Ik vond de wagen vrij vuil staan (stond buiten), ook binnenin waren de beige zetels al wat zwart van jeans,... . Wat je eigenlijk kunt verwachten van beige zetels. Ook het zilveren gedeelte (het plastic waar de ruitenversteller aan vastzit) had precies wat kleurverschil.
Maar ik zou ook nog naar een andere speedster gaan zien (blauwe 25000km. 17950eu., 2002
Geplaatst: 01 feb 2009 11:38
door Richard
Bon Jovi,
18500 euro!!
Geplaatst: 01 feb 2009 22:03
door Racerke
Bon Jovi, volgens mij zoek je je een auto die recht van de band komt gerold...
Is toch normaal dat elke speedster gebruikssporen heeft, de meesten zijn wel al rond de 7 a 8j oud hé!
Als je er 1 zoekt met ongelofelijk lage km's, weinig geld en niks van schade kan je beter naar de garage stappen en een nieuwe corsa bestellen ofzo
My 2 cents
Grtz
Geplaatst: 02 feb 2009 16:40
door Bon_Jovi
gebruikssporen ok, maar liefst zo proper mogelijk toch.
vermits die in Beveren reeds verkocht is (stond nog maar enkele dagen op het net). Toen ik een afspraak maakte had er juist iemand van Luik een voorschot van 500euro betaald voor zn speedster

die leek me echt nog goed te staan.
Maar heb al een andere in het vizier

, maar ga hier niks posten om niemand op ideeen te brengen
Geplaatst: 02 feb 2009 16:48
door Bon_Jovi
ik had op een website een foto van een speedster gezien met (op de zijkant) stickers op van een garage. Kheb die gemaild en gevraagd of ie niet te koop staat. (staat nergens op een verkoopsite).
Zilvere, met bordeaux zetels
slechts 8000km. 20.000euro - 1e gebruik : 11/09/2001
boven mn budget toch, wel weinig km.
Geplaatst: 02 feb 2009 19:45
door Richard
Kijk uit met weinig kilometers.
Vaak krijg je dan alle gebreken nog waaronder:
Veertje koppelingspedaal/vacuumslang/abs unit/enz.
Geplaatst: 02 feb 2009 20:30
door Arno
Richard schreef:Kijk uit met weinig kilometers.
Vaak krijg je dan alle gebreken nog waaronder:
Veertje koppelingspedaal/vacuumslang/abs unit/enz.
Lastiger dat voor de meeste zaken de termijn voor gratis reparaties/vervangingen van een aantal van deze issues (evt. ook de oliesproeier voor de ketting in de 2.2 motor) verlopen is en de dealer dit dus alleen onder betaling nog uitvoert.
Bye, Arno.
Geplaatst: 02 feb 2009 22:27
door 12Esc
Arno schreef:Richard schreef:Kijk uit met weinig kilometers.
Vaak krijg je dan alle gebreken nog waaronder:
Veertje koppelingspedaal/vacuumslang/abs unit/enz.
Lastiger dat voor de meeste zaken de termijn voor gratis reparaties/vervangingen van een aantal van deze issues (evt. ook de oliesproeier voor de ketting in de 2.2 motor) verlopen is en de dealer dit dus alleen onder betaling nog uitvoert.
Bye, Arno.
Dat heeft niets met kilometers te maken, maar met datum eerste tenaamstelling.
Geplaatst: 03 feb 2009 7:05
door Arno
12Esc schreef:Arno schreef:Richard schreef:Kijk uit met weinig kilometers.
Vaak krijg je dan alle gebreken nog waaronder:
Veertje koppelingspedaal/vacuumslang/abs unit/enz.
Lastiger dat voor de meeste zaken de termijn voor gratis reparaties/vervangingen van een aantal van deze issues (evt. ook de oliesproeier voor de ketting in de 2.2 motor) verlopen is en de dealer dit dus alleen onder betaling nog uitvoert.
Bye, Arno.
Dat heeft niets met kilometers te maken, maar met datum eerste tenaamstelling.
Klopt. Probleem is dat een auto die nu tegen een jaar of 7 loopt, maar bijvoorbeeld slechts 4 a 5000km heeft gelopen waarschijnljk nog niet eens z'n eerste beurt heeft gehad... (hoort wel minimaal iedere jaar, maar hoop mensen doen dat toch niet als er niet of nauwelijks mee gereden wordt)
Dus als iemand kijkt naar een oudere auto met extreem lage kilometerstand wordt het zeker belangrijk om te controleren of alle recalls wel zijn uitgevoerd, want die zullen nu waarschijnlijk niet meer gratis worden uitgevoerd.
Bye, Arno.