Arno schreef:Ja! Hee! Kap nou effe met het plaatsen van foto's van garage's met bruggen!
Sommige mensen moeten het doen met sleutelen op een parkeerplaats in de open lucht hoor!
Tssss....
Bye, Arno.
Ach, op de straat sleutelen heeft wel wat.
-Boutje wat valt en die je niet meer kan terug vinden op die grijze klinkers
-Buurjongens/mannen die je te woord (moet) staan
-gebroken rug
Ik bedoel voor bodem onderzoek en daarvoor heb ik speciaal spul die er voor zorgt dan je een super gladde onderkant krijgt waardoor je top snelheid met 3 km word verhoogt.
Een golfbal is ook niet glad Piet, en die gaan toch wel behoorlijk hard daardoor
Maargoed, kom maar eens langs met je spulletje. Wel achter bodemplaatpoetser Wilbert aansluiten aub
Maik schreef:Een golfbal is ook niet glad Piet, en die gaan toch wel behoorlijk hard daardoor
Maargoed, kom maar eens langs met je spulletje. Wel achter bodemplaatpoetser Wilbert aansluiten aub
Het wordt nog druk in je garage
.... ben je al uitgepoetst? Dan kunnen we hem weer dicht bouwen.
Niet vergeten een poeltje te maken of we bouten en moeren te kort gaan komen of over hebben!
Onder het motto:
Beter goed gejat, dan slecht bedacht
Klusje viel mee! Ik heb er 45 min over gedaan (solderen, gat maken ect.), het kabeltje heb ik alleen niet zo mooi weggewerkt. M`n rug wilde ook echt niet meer
Wat rijdt dat lekker zeg zonder ABS, nu doet de auto tenminste normaal als je remt terwijl je in de berm rijdt met 1 of 2 wielen Er zit zoveel gevoel in de rem dat je hem meteen uit de slip hebt nu.
YvoTuk schreef:euhmm... dat schakelaartje lijkt me niet echt waterdicht. Heb je daar wel rekening mee gehouden?
Ik vrees dat het daar in het vooronder toch wel nat wordt..
Het is geen schakelaar die aan de watereisen van de NEN voldoet
Zelf zat ik er ook aan te denken om een waterdichte schakelaar te kopen/monteren. Aan de vuiligheid te zien blijft het daar wel redelijk droog, misschien wat druppels. Het is echt even afwachten hoe het zich in de toekomst uit.
Daarbij dacht ik ook dat het eigenlijk geen schade oplevert als er "kortsluiting" ontstaat. Je ABS gaat dan gewoon aan, dat zie je vanuit de cabine.
De keuze is dus maatschappelijk verantwoord gemaakt
Maik schreef:Een golfbal is ook niet glad Piet, en die gaan toch wel behoorlijk hard daardoor
Die van mij is vorige week vrijdag gedaan .Op een profesionele Lotus brug. Hij voelde op de terug weg sneller aan
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Dennizz schreef:
Daarbij dacht ik ook dat het eigenlijk geen schade oplevert als er "kortsluiting" ontstaat. Je ABS gaat dan gewoon aan, dat zie je vanuit de cabine.
Ik dacht meer aan het omgekeerde... vaak zie je dat die krengen van binnen gaan corroderen. In het gunstigste geval gaat de ABS dan niet meer aan, in het ongunstigste geval gaat ie dan liggen jutteren als de schakelaar op aan staat wat resulteert in een ABS unit die uiteindelijk de pijp aan Maarten geeft omdat ie niet snapt wat er gebeurt.
Ik wil je niet bang maken, maar als dit ABS werkt zoals ik denk dat het werkt loopt met zo'n 'dender' probleem risico dat je op een moment volledig door de remmen trapt..
Misschien is het handiger om de bedrading te verlengen en de schakelaar onder je dash te maken.. zit ie droog en is ie ook nog eens bereikbaar