Pagina 3 van 4

Geplaatst: 27 mei 2009 14:44
door Smiley
Nee hoor, ik houd wel van duidelijke taal.
Het zal alleen de duurste aanschaf zijn die ik in mijn leven gedaan heb, dus zodoende.

Geplaatst: 28 mei 2009 7:27
door Elise
allen schreef:Nogmaals: Deze wagen hebben ze nu minimaal 2 keer ingenomen. Dat doen ze niet als ze er geen vertrouwen in hebben.
Wat een onzin.
Slopers, schadeauto's of een bijna nieuwe auto maakt niet uit, een garagebedrijf ruilt gewoon alles in.
Dat heet handel en zegt absoluut niets over hoe goed of hoe slecht als een auto is.

Ik ken de auto waar het hier om gaat niet, maar als Richard aangeeft dat er veel aan geknutseld is, is het toch erg verstandig om goed op te letten.
Lapwerk met massa draadjes voorspelt niet veel goeds en vergeet niet dat het zoeken naar (electrische) problemen handen vol geld kost als je het in de garage moet laten uitzoeken....

Geplaatst: 28 mei 2009 7:51
door allen
Handel is handel en ik ben een garagebedrijf. De wagen in kwestie is een krot, maar ondertussen koop ik hem in korte tijd een paar keer in en geef ik gewoon weer 1 jaar garantie aan de nieuwe koper :!:

Geplaatst: 28 mei 2009 8:15
door Hendrik-Jan
De slopers verdwijnen naar de handel. Wanneer ze leeglopen op de garantie schiet de dealer er ook niets mee op.

Geplaatst: 28 mei 2009 9:34
door Maik
Ik ken een autodealer toevallig heel goed, en ik weet dat zij altijd checken met de werkplaats of de in te ruilen auto in goede staat is. Lijkt mij dat alle dealers dat wel doen, er hangt nogal wat vanaf inderdaad (garantie).

Geplaatst: 28 mei 2009 10:58
door Piet
Dat heb ik anders nog nooit meegemaakt. Ze gaan niet eens kijken. Ze vragen op hoogst of die schade vrij is.

Geplaatst: 28 mei 2009 11:55
door Maik
We hebben het niet over louche subarudealertjes hier Piet, maar over betrouwbare, solide Deutsche dealerschappen... :wink:

Geplaatst: 28 mei 2009 12:13
door allen
Ik denk dat Piet gewoon wat betrouwbaarder oogt dan jij Maik... :lol:

Geplaatst: 28 mei 2009 14:23
door Maik
hmmmm.... zou ook kunnen :idea:

Geplaatst: 28 mei 2009 15:33
door Richard
Solide ja, GM is failliet!

Geplaatst: 28 mei 2009 16:26
door linne150
Zou het door de terugroep acties komen :?: Het wordt in ieder geval mooier op straat

Geplaatst: 28 mei 2009 22:07
door Dominique
Ik voel een perm. ban aan komen.... :twisted:

Geplaatst: 29 mei 2009 7:55
door Rallye
Richard schreef:Solide ja, GM is failliet!
Opel zal worden afgestoten, voordeel is dat het dan vrij zeker is dat die Chevrolet Speedster-kloon niet in productie wordt genomen.

Zou op zich ook wel stoer zijn als het Lotus zou zijn die Opel overneemt. Zijn we allemaal blij en hoeft Linne150 zich hier niet meer zo alleen te voelen. ;)

Geplaatst: 29 mei 2009 8:02
door Hendrik-Jan
Rallye schreef:
Richard schreef:Solide ja, GM is failliet!
Opel zal worden afgestoten, voordeel is dat het dan vrij zeker is dat die Chevrolet Speedster-kloon niet in productie wordt genomen.

Zou op zich ook wel stoer zijn als het Lotus zou zijn die Opel overneemt. Zijn we allemaal blij en hoeft Linne150 zich hier niet meer zo alleen te voelen. ;)
Zo wordt zelfs een Opel GT een collectors item.

Geplaatst: 29 mei 2009 8:25
door allen
Dat GM failliet is, is geen feit. Wel dat het de potentie heeft om failliet te gaan. Dit is een beetje hetzelfde als rouwkaarten rondsturen omdat oma is overleden. Ze is niet dood, maar met haar 96 jarige leeftijd zit het er aan te komen.
Momenteel wordt er nog aardig wat geld bijgepompt om het te proberen overeind te houden.
http://www.nu.nl/economie/1971015/derti ... or-gm.html

Zelfs mochten ze uiteindelijk failliet gaan, betekend het nog niets voor ons Neerlands Opelrijders. Als je daar bang voor zou zijn... :toot:

Helaas HJ, de GT wordt geen collectors item. Maar die laatste twee woorden maken een auto kwa rijden niet meer of minder leuk.