Is btw nummer 75 als ik me niet vergis.

Zoals jullie zien ben ik maar een klein manneke dus de auto past enigzinds wel bij me

Veel minder krassen, om niet te zeggen geen ...Smiley schreef:Gefeli,
Deze was beter dan die met 56.000 km?
Het was lastig maar toch gelukt, bijna de rechterauto bekrast :p.Bon_Jovi schreef:tzal wel moeilijk zijn om je deur open te krijgen tussen die 2 wagens![]()
Veel succes ermee
Hey hey, wel uw eigen auto mee terug naar huis pakken dan heOblivion schreef: Ik woon in België aan de Nederlandse grens (Lanaken bij Maastricht)
Voor de rest is er het meeste kans dat je me zult zien in Hasselt, Genk, Maasmechelen en Bilzen.
Oblivion schreef:Denk de grilloze, heb de auto superlang zitten bezichtigen tot in detail en niets gezien. Ik weet dat ik nog heb zitten kijken naar de linkerportier, zowel binnen als buitenzijdex187 schreef:Mooie wagen, zag hem zelf ook staan bij target cars. Alleen is dit de ene waarbij er stukjes van de hoek van de linkerportier terug waren gelijmd of was dat van de grillloze?
Papieren zien er super uit, ze gaven mij alles wat ik heb gevraagt, men is iets te kritisch over Target Cars als je het mij vraagt.Racerke schreef:Proficiat![]()
Maar zie toch dat alle papieren goed in orde zijn, want op het autoforum al paar dingen gelezen over target cars...
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=38496
Grtz