Nieuw volk

Stel jezelf en je auto voor.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Het is een feit! Ik ben de nieuwe eigenaar van de Opel Speedster 2.2L met 73.000 km die bij Target Cars stond! Weet iemand toevallig wie de vorige eigenaar was?
Is btw nummer 75 als ik me niet vergis.

Afbeelding

Zoals jullie zien ben ik maar een klein manneke dus de auto past enigzinds wel bij me :).
speedstermr2
Lid
Contacteer:

nieuw

Bericht door speedstermr2 »

Hoi, gefeliciteerd met je speedster. Veel veilige km gewenst. :lol: De auto komt toch uit Duitsland? Misschien weet iemand de eigenaar maar heb je er geen boekje bij.? Gr monique
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Dank je dank je :).

Er zit inderdaad een orginele handleiding etc bij.
Maandag ga ik de auto uithalen (transitplaten worden dan geleverd)
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Gefeli,

Deze was beter dan die met 56.000 km?
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Smiley schreef:Gefeli,
Deze was beter dan die met 56.000 km?
Veel minder krassen, om niet te zeggen geen ...
Die andere had krassen op 1 van de koplampen en ook aan de zijkant.
En hij was ook niet voorzien van het Opel Embleem, wellicht van tuner geweest die er iets gewelddadiger mee opging.

Zodus gekozen voor de orginele Opel Car met het beste uiterlijk.
Bon_Jovi
Actief lid

Bericht door Bon_Jovi »

tzal wel moeilijk zijn om je deur open te krijgen tussen die 2 wagens :twisted:

Veel succes ermee
Bon_Jovi
Actief lid

Bericht door Bon_Jovi »

Vanwaar ben je ergens btw?
Mss kom ik je wel eens tegen.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Bon_Jovi schreef:tzal wel moeilijk zijn om je deur open te krijgen tussen die 2 wagens :twisted:
Veel succes ermee
Het was lastig maar toch gelukt, bijna de rechterauto bekrast :p.

Ik woon in België aan de Nederlandse grens (Lanaken bij Maastricht)
Voor de rest is er het meeste kans dat je me zult zien in Hasselt, Genk, Maasmechelen en Bilzen.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Komende week ga ik naar de keuring (APK bij jullie?) aangezien de auto geïmporteerd is. Mag ik zelf met mijn tijdelijke platen naar de keuring rijden?

Heeft iemand tips waar ik op moet letten? Heeft de speedster een grote CO2 uitstoot? Hier letten ze nogal erg op. (ken er niets van)
Rob
Actief lid

Bericht door Rob »

Oblivion schreef: Ik woon in België aan de Nederlandse grens (Lanaken bij Maastricht)
Voor de rest is er het meeste kans dat je me zult zien in Hasselt, Genk, Maasmechelen en Bilzen.
Hey hey, wel uw eigen auto mee terug naar huis pakken dan he ;) we komen mekaar dan misschien wel eens tegen, ik rijd ook regelmatig aan die kanten rond.
x187
Actief lid

Bericht door x187 »

Mooie wagen, zag hem zelf ook staan bij target cars. Alleen is dit de ene waarbij er stukjes van de hoek van de linkerportier terug waren gelijmd of was dat van de grillloze?
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

x187 schreef:Mooie wagen, zag hem zelf ook staan bij target cars. Alleen is dit de ene waarbij er stukjes van de hoek van de linkerportier terug waren gelijmd of was dat van de grillloze?
Denk de grilloze, heb de auto superlang zitten bezichtigen tot in detail en niets gezien.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Oblivion schreef:
x187 schreef:Mooie wagen, zag hem zelf ook staan bij target cars. Alleen is dit de ene waarbij er stukjes van de hoek van de linkerportier terug waren gelijmd of was dat van de grillloze?
Denk de grilloze, heb de auto superlang zitten bezichtigen tot in detail en niets gezien. Ik weet dat ik nog heb zitten kijken naar de linkerportier, zowel binnen als buitenzijde
Racerke
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Racerke »

Proficiat :wink:

Maar zie toch dat alle papieren goed in orde zijn, want op het autoforum al paar dingen gelezen over target cars...

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=38496

Grtz
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Racerke schreef:Proficiat :wink:

Maar zie toch dat alle papieren goed in orde zijn, want op het autoforum al paar dingen gelezen over target cars...

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=38496

Grtz
Papieren zien er super uit, ze gaven mij alles wat ik heb gevraagt, men is iets te kritisch over Target Cars als je het mij vraagt.
Als deze auto schade heeft hebben ze het toch wel zeer goed verborgen of superdegelijk opgelapt.

In tegenstelling met wat dat forum aangaf was men heel behulpzaam en vriendelijk bij mij, kon telkens een leuke babbel aan gaan. (uiteraard verkoopstrategie)

Dat men enkel rond het gebouw een testrit mag maken is meer dan logisch zonder plaat. Moest de polititie je op het industrieterrein aanhouden hangt er een boete aan voor Target Cars...

Het zijn niet allemaal auto's met schade, de "nieuwe" exclusieve auto's staan in een apparte hal. Zien er allemaal zeer degelijk uit. Vooral de lambo's dan :p.

Maar even terug naar mijn voorgaande vraag, iemand tips voor de keuring? :p
Plaats reactie