Opel Speedster 2.2 => 17.500,00
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Nee hoor,allen schreef:Maar Stephan, dacht je dat Caterham de enige was? Ik beloof je alleen, dat wat ervoor terug zou kunnen komen minstens zo leuk is al een Speedster. Alleen het brandstofverbruik ben ik niet helemaal zeker van, maar dat is bijzaak van de grimas achter het stuur denk ik...
Dax, Donkervoort, Westfield, VM enz. enz.
Zelf heb ik een Corvette C6 zeer hoog op mijn verlanglijstje staan. Zal net zoveel rijplezier aan mij (!) bieden. En brandstofverbruik voor een hobby-auto zal me Wurst wezen

Succes met je aankoop/verkoop. Je nieuwe ride zie ik wel verschijnen in Mieming, Oostenrijk.
Stephan
S4 Avant
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dan rij je toch mee en zeg je dat die normaal moet doen? Desnoods wissel je van plaats de laatste 3 km en laat je zien wat de auto kan, zodat hij of zij er groen uitstaptallen schreef:Ik heb een afspraak staan voor vrijdag. Eigenlijk moet ik de auto ook nog op Marktplaats zetten, maar ben wat bang voor debiele reacties en neptesters die straks, al dan niet bewust, een Oblivi-actie veroorzaken.![]()
Misschien straks toch maar doen gezien niet iedereen bekend is met dit forum.

Mocht die crashen dan is het probleem toch meteen opgelost? Verzekering betaalt uit en jij kan je auto kopen die je op het oog hebt

Waarom vertel je overigens niet gewoon wat voor auto je op het oog hebt? Ik zal hem niet snel voor je neus wegkopen

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- allen
- Contacteer:
1800?!!!! WTF!!!! Das veel!!!
Dennis, het nadeel van marktplaats is dat je dan weer mensen krijgt die zeggen dat de auto wel leuk is, maar dat er steenslagschade op zit of dat de auto rammelt. Vond m'n moeder overigens ook en die is geen marktplaatsfiguur...
Net overigens even naar de postbus geweest. Extra blokje om en moet toch zeggen dat die R1R banden heel lekker beginnen uit te pakken. Hoe warmer de buitentemperaturen hoe lekkerder ze gaan aanvoelen. De slinger van de snelweg naar beneden, gevolgd door de grote verkeersplein bij Trust was weer even een verademing.
Dat ik het nog niet vertel is omdat het wel grappig is. Een aantal mensen zullen namelijk merkwaardig verrast zijn door de omslag straks. Heb nu al binnenpretjes.

Dennis, het nadeel van marktplaats is dat je dan weer mensen krijgt die zeggen dat de auto wel leuk is, maar dat er steenslagschade op zit of dat de auto rammelt. Vond m'n moeder overigens ook en die is geen marktplaatsfiguur...

Net overigens even naar de postbus geweest. Extra blokje om en moet toch zeggen dat die R1R banden heel lekker beginnen uit te pakken. Hoe warmer de buitentemperaturen hoe lekkerder ze gaan aanvoelen. De slinger van de snelweg naar beneden, gevolgd door de grote verkeersplein bij Trust was weer even een verademing.

Dat ik het nog niet vertel is omdat het wel grappig is. Een aantal mensen zullen namelijk merkwaardig verrast zijn door de omslag straks. Heb nu al binnenpretjes.

- allen
- Contacteer:
Nee, ik niet. De auto heeft een poetsbeurt gehad, van Patrick, Joy en m'n broertje. Die staan nu overigens op oververhitting nu ze denken dat ik ze voor niets een dag heb laten werken. Mijn kosten? Alleen wat Autoglym hd wax. Al het andere poetsspul en arbeid kwam van die drie mannetjes.
Had ik al wel gezegd, dat ik stiekem een beetje poetser ben geworden na die dag?

Had ik al wel gezegd, dat ik stiekem een beetje poetser ben geworden na die dag?

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
2000?! Hij vraagt er 1900 voor! Gek!michel schreef:Maik, ik bied 2000 euro voor dat hok![]()
Een badkuip voor 2K staat goed in elke badkamer.
Michel

Dat laatste kan ik trouwens ook zeggen omdat jij je unieke M3 weg doet