Geplaatst: 14 jul 2009 10:59
Best triest zo'n merk als Lotus. Eerst Caterham die de boel maar opkoopt omdat Chappie er geen donder van bakt en dan Opel die maar even laat zien hoe je een degelijke Lotus bouwt. 

De Nederlandse Opel Speedster Club
http://www.speedsterclub.nl/forum/
Zonder Lotus zou je nu een Porsche Boxster hebben.allen schreef:Best triest zo'n merk als Lotus. Eerst Caterham die de boel maar opkoopt omdat Chappie er geen donder van bakt en dan Opel die maar even laat zien hoe je een degelijke Lotus bouwt.
Chapman had een toekomstvisie.allen schreef:Best triest zo'n merk als Lotus. Eerst Caterham die de boel maar opkoopt omdat Chappie er geen donder van bakt en dan Opel die maar even laat zien hoe je een degelijke Lotus bouwt.
Ja, maar is dat ook niet een van de hoofdredenen om tot de aanschaf van een Speedster over te gaan?x187 schreef:- Nadelen:
Relatief moeilijker te besturen dan een gemiddelde wagen.
Nou daar heb je wel een punt, ik vind het zelf namelijk ook wel leuk, dat het wat uitdagender is dan een normale wagen. Maar ik kan mij voorstellen dat dit niet voor iedereen geldt vandaar in het lijstje nadelen. Maar in principe is dat meer afhankelijk van de bestuurder of dat als nadeel ervaren wordt.Rallye schreef:Ja, maar is dat ook niet een van de hoofdredenen om tot de aanschaf van een Speedster over te gaan?x187 schreef:- Nadelen:
Relatief moeilijker te besturen dan een gemiddelde wagen.
Voor mij is dit gegeven juist uitdagend (en dus een voordeel) omdat je wat allerter moet zijn en je écht aan het rijden bent!
Geel? Zilver?allen schreef:HJ, daar moet ik je wel gelijk in geven. Een Boxter S stond idd op m'n verlanglijstje voor ik de Speedster had gereden.![]()
Maar goed, volgens mij had ik die Boxter ook gehaald als ik begonnen was met een gele S1, of nog erger... Zo'n saai gekleurde zilveren S1.
Nee, de sigaar heb ik echt te danken aan Opel. Die liet zien dat een lightweight ook betrouwbaar kan zijn.
Leer eens quoten, je lijkt nu net zo onhandig als Wilbert!x187 schreef:Nou daar heb je wel een punt, ik vind het zelf namelijk ook wel leuk, dat het wat uitdagender is dan een normale wagen. Maar ik kan mij voorstellen dat dit niet voor iedereen geldt vandaar in het lijstje nadelen. Maar in principe is dat meer afhankelijk van de bestuurder of dat als nadeel ervaren wordt.allen schreef:HJ, daar moet ik je wel gelijk in geven. Een Boxter S stond idd op m'n verlanglijstje voor ik de Speedster had gereden.![]()
Maar goed, volgens mij had ik die Boxter ook gehaald als ik begonnen was met een gele S1, of nog erger... Zo'n saai gekleurde zilveren S1.
Nee, de sigaar heb ik echt te danken aan Opel. Die liet zien dat een lightweight ook betrouwbaar kan zijn.
Nou nou Allen, je hebt ook 'maar' een metalen sigaar en dat is toch echt niet bepaald de gouden koets (al rijdt je caterham waarschijnlijk wel comfortabeler).allen schreef:Met Majesteit geef je me echt te weinig repect...
Vergeet jij je niet effe voor te stellen, en wat fotoke's te posten?speedfreak71 schreef:Het nadeel van de Speedster is dat ik niet jaren geleden heb gekocht![]()