OffTopic geklets stuurwielsticker

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Je maakt het jezelf niet makkelijk zeg.
Kiezen tussen de bovenste twee vind ik al erg moeilijk.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Duidelijk, Stephan is niet tevreden met z'n wierkleurige speedster op oesterwielen. :!:

Doe mij maar die lompe ster. Machtig klinkt dat beest!
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

C63 AMG *kwijl*
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
x187
Actief lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 28 apr 2009 16:54
Locatie: Amsterdam

Bericht door x187 »

Stem ook voor de C63 AMG. Stond laatst in de pit bij Team Salzgitter/AMG Financial bank op zandvoort tijdens de DTM. Dat was erg vet gaaf bruut absurd niet normaal!!!
Afbeelding
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

SteV6 schreef:_________________
Het leven begint bij ...

... 6 liter ... Afbeelding
Onder het motto : "There is no substitute for cubic inches"...
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Elise schreef:Onder het motto : "There is no substitute for cubic inches"...
Except more cubic inches Bert :lol:
S4 Avant
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Bericht door Rallye »

SteV6 schreef:Except more cubic inches Bert :lol:
Aandelen Shell zeker?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Doe mij maar gewoon een Hartley H1 in de sletterhem. Dat overgewicht van een overmaatse V8 in een overmaats gevormde koets moet ik eerlijk gezegd niet. :!:
Caterham => Britse degelijkheid...
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

SteV6 schreef:
Elise schreef:Onder het motto : "There is no substitute for cubic inches"...
Except more cubic inches Bert :lol:
Lijd jij aan het RR Merlin syndroom Stephan? :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=SIj2GVfua84
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

allen schreef:Doe mij maar gewoon een Hartley H1 in de sletterhem. Dat overgewicht van een overmaatse V8 in een overmaats gevormde koets moet ik eerlijk gezegd niet. :!:
Pfffff heb je die cetelham sjinees weer... :roll:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Elise schreef:Lijd jij aan het RR Merlin syndroom Stephan? :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=SIj2GVfua84
Nope, just the American heartbeat 8)

Afbeelding


Allen, zo'n 2.8 V8 is ook prachtig, maar zoals ik je al eens in een ander topic heb voorgerekend kom je op een bedrag uit waarvoor je tegenwoordig ook een C6 met Z51package en handbak kan kopen. En daarvan weet je dat het heel blijft. Dat is met ombouw/opbouwprojecten altijd maar de vraag ...


SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Zowel die van Hans en Cor zijn motorisch niet heel gebleven. Nu jij weer. :lol:

In mijn geval zal het overigens bij dromen blijven betreffende de H1. Zelfs de H2 zie ik niet zitten. Ook dan kom ik denk ik rond de 20k in euro's uit. Dan is een tuning tot 185-200 pk op het huidige blok verstandiger.

Met de Speedster schat ik dat je rond de 6-10k ook je huidige 4 pitter atmosferisch erg leuk kunt krijgen, met behoud waarbij deze relatief betrouwbaar blijft.
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Wie heeft het over "in plaats van" Allen? Die Corvette zal de taak van daily gaan overnemen van de Leon V6.

En de Z06 Vettes van Cor en Hans zijn stuk gegaan omdat de drysump onderbemeten was voor de langdurige hoge laterale G's van Spa-Francorchamps als ik me niet vergis. De huidige Vette van Cor is heel erg gaaf (!). Ik heb er een stukje in mogen sturen van hem. Die 7.0L is nu een volwaardig GT-racemotor geworden en daardoor de Z06 een uitermate bruut apparaat. Ergens tussen de 620 en 680pk volledig atmosferisch :lol:

Ook de Z06 van Gregg was een bijzondere ervaring:

http://www.youtube.com/watch?v=syWJbD1rf0Y

Met 318-319 echte kilometers per uur over de Autobahn A31 8) Weliswaar op de bijrijdersstoel maar toch ... Er zijn echter 2 redenen waarom ik een C6 en geen Z06 ga kopen:
Reden 1 - het dak kan niet van de Z06.
Reden 2 - een Z06 is te snel voor mij :oops:


SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Bericht door jaydee »

allen schreef:Zowel die van Hans en Cor zijn motorisch niet heel gebleven. Nu jij weer. :lol:

In mijn geval zal het overigens bij dromen blijven betreffende de H1. Zelfs de H2 zie ik niet zitten. Ook dan kom ik denk ik rond de 20k in euro's uit. Dan is een tuning tot 185-200 pk op het huidige blok verstandiger.

Met de Speedster schat ik dat je rond de 6-10k ook je huidige 4 pitter atmosferisch erg leuk kunt krijgen, met behoud waarbij deze relatief betrouwbaar blijft.
Zowel Hans als Cor vond de standaard 505 pk niet genoeg... Als je gaat tunen lever je levensduur in.
Jägertee
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Stephan, ik weet uit betrouwbare bron dat een corvette leasen goedkoper is dan de gemiddelde A6. Dus als je er echt eentje wil kan dat best een optie zijn.

Jelle, weet niet of het met snel genoeg te maken heeft. Ik heb de sigaar echt niet 'goed' onder controle, maar ook hier begint het alweer te jeuken. :oops:
Caterham => Britse degelijkheid...
Plaats reactie