Pagina 3 van 3
Geplaatst: 30 jul 2009 18:46
door Gerard
Je maakt het jezelf niet makkelijk zeg.
Kiezen tussen de bovenste twee vind ik al erg moeilijk.
Geplaatst: 30 jul 2009 19:03
door allen
Duidelijk, Stephan is niet tevreden met z'n wierkleurige speedster op oesterwielen.
Doe mij maar die lompe ster. Machtig klinkt dat beest!
Geplaatst: 30 jul 2009 21:23
door zoonvanlinne150
C63 AMG *kwijl*
Geplaatst: 30 jul 2009 21:29
door x187
Stem ook voor de C63 AMG. Stond laatst in de pit bij Team Salzgitter/AMG Financial bank op zandvoort tijdens de DTM. Dat was erg vet gaaf bruut absurd niet normaal!!!
Geplaatst: 31 jul 2009 7:27
door Elise
SteV6 schreef:_________________
Het leven begint bij ...
... 6 liter ...

Onder het motto : "There is no substitute for cubic inches"...
Geplaatst: 31 jul 2009 8:46
door SteV6
Elise schreef:Onder het motto : "There is no substitute for cubic inches"...
Except more cubic inches Bert

Geplaatst: 31 jul 2009 8:52
door Rallye
SteV6 schreef:Except more cubic inches Bert

Aandelen Shell zeker?
Geplaatst: 31 jul 2009 9:17
door allen
Doe mij maar gewoon een Hartley H1 in de sletterhem. Dat overgewicht van een overmaatse V8 in een overmaats gevormde koets moet ik eerlijk gezegd niet.

Geplaatst: 31 jul 2009 9:37
door Elise
SteV6 schreef:Elise schreef:Onder het motto : "There is no substitute for cubic inches"...
Except more cubic inches Bert

Lijd jij aan het RR Merlin syndroom Stephan?
http://www.youtube.com/watch?v=SIj2GVfua84
Geplaatst: 31 jul 2009 9:59
door zoonvanlinne150
allen schreef:Doe mij maar gewoon een Hartley H1 in de sletterhem. Dat overgewicht van een overmaatse V8 in een overmaats gevormde koets moet ik eerlijk gezegd niet.

Pfffff heb je die cetelham sjinees weer...

Geplaatst: 31 jul 2009 18:57
door SteV6
Nope, just the American heartbeat
Allen, zo'n 2.8 V8 is ook prachtig, maar zoals ik je al eens in een ander topic heb voorgerekend kom je op een bedrag uit waarvoor je tegenwoordig ook een C6 met Z51package en handbak kan kopen. En daarvan weet je dat het heel blijft. Dat is met ombouw/opbouwprojecten altijd maar de vraag ...
SteV6
Geplaatst: 31 jul 2009 21:16
door allen
Zowel die van Hans en Cor zijn motorisch niet heel gebleven. Nu jij weer.
In mijn geval zal het overigens bij dromen blijven betreffende de H1. Zelfs de H2 zie ik niet zitten. Ook dan kom ik denk ik rond de 20k in euro's uit. Dan is een tuning tot 185-200 pk op het huidige blok verstandiger.
Met de Speedster schat ik dat je rond de 6-10k ook je huidige 4 pitter atmosferisch erg leuk kunt krijgen, met behoud waarbij deze relatief betrouwbaar blijft.
Geplaatst: 31 jul 2009 21:59
door SteV6
Wie heeft het over "in plaats van" Allen? Die Corvette zal de taak van daily gaan overnemen van de Leon V
6.
En de Z06 Vettes van Cor en Hans zijn stuk gegaan omdat de drysump onderbemeten was voor de langdurige hoge laterale G's van Spa-Francorchamps als ik me niet vergis. De huidige Vette van Cor is heel erg gaaf (!). Ik heb er een stukje in mogen sturen van hem. Die 7.0L is nu een volwaardig GT-racemotor geworden en daardoor de Z06 een uitermate bruut apparaat. Ergens tussen de 620 en 680pk volledig atmosferisch
Ook de Z06 van Gregg was een bijzondere ervaring:
http://www.youtube.com/watch?v=syWJbD1rf0Y
Met 318-319 echte kilometers per uur over de Autobahn A31

Weliswaar op de bijrijdersstoel maar toch ... Er zijn echter 2 redenen waarom ik een C6 en geen Z06 ga kopen:
Reden 1 - het dak kan niet van de Z06.
Reden 2 - een Z06 is te snel voor mij
SteV6
Geplaatst: 31 jul 2009 21:59
door jaydee
allen schreef:Zowel die van Hans en Cor zijn motorisch niet heel gebleven. Nu jij weer.
In mijn geval zal het overigens bij dromen blijven betreffende de H1. Zelfs de H2 zie ik niet zitten. Ook dan kom ik denk ik rond de 20k in euro's uit. Dan is een tuning tot 185-200 pk op het huidige blok verstandiger.
Met de Speedster schat ik dat je rond de 6-10k ook je huidige 4 pitter atmosferisch erg leuk kunt krijgen, met behoud waarbij deze relatief betrouwbaar blijft.
Zowel Hans als Cor vond de standaard 505 pk niet genoeg... Als je gaat tunen lever je levensduur in.
Geplaatst: 01 aug 2009 5:53
door allen
Stephan, ik weet uit betrouwbare bron dat een corvette leasen goedkoper is dan de gemiddelde A6. Dus als je er echt eentje wil kan dat best een optie zijn.
Jelle, weet niet of het met snel genoeg te maken heeft. Ik heb de sigaar echt niet 'goed' onder controle, maar ook hier begint het alweer te jeuken.
