Zag toevallig het topic over het plakken van LOGO' en/of teksten op t-shirts/polo's en dergelijke voorbij komen.
Mochten jullie belangstelling hebben kan ik dat ook allemaal leveren, maar dan geborduurd. Voordeel is dat het netter is en de levensduur veel langer is!!
Mochten er specifieke wensen zijn, niets is te gek hoor, kan dat ook.
Voor meer informatie kijk even op www.miekeskreaateljee.nl en mail of bel gewoon even indien jullie meer informatie willen hebben.
Groet
Fasteddie
Ga je nou mijn handeltje onderuit halen, Snelle eddie
Ten eerste weet jij niet welke folie ik gebruik. dus ga dan niet de kwaliteit Afkraken. En ten tweede ik kan jou voorbeelden laten zien dan praat je wel anders over netheid en kwaliteit.
Ik ben een perfectionist in hart en nieren dus laat de kwaliteit maar aan mij over.
Gisteren heb ik een proef druk aan 2 club vrienden laten zien en ze waren laaiend enthousiast.
Natuurlijk is borduren ook mooi, maar niet gaan verkondigen dat het beter zou zijn.
Een klein beetje meer respect aub
Laatst gewijzigd door Pascal op 17 aug 2009 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Pascal, wat ik al kon zien aan de nagellak op je tenen (zal de foto niet posten, wees gerust), zal de kwalitiet van jouw shirtjes 100% zijn. Borduurwerk is voor echte vrouwen...
Het was in het geheel niet mijn bedoeling om iemands zijn handel af te nemen!! In tegendeel, ik gun eenieder zijn ding!!
Ik wilde alleen een andere mogelijkheid onder de aandacht brengen!!
Mocht ik een verkeerde indruk achtergelaten te hebben, bij deze mijn excuses!!!
Het was in het geheel niet mijn bedoeling om iemands zijn handel af te nemen!! In tegendeel, ik gun eenieder zijn ding!!
Ik wilde alleen een andere mogelijkheid onder de aandacht brengen!!
Mocht ik een verkeerde indruk achtergelaten te hebben, bij deze mijn excuses!!!
met vriendelijke groet
Fasteddie
Ok Eddie,
Bedankt voor je reactie. inderdaad ieder zijn ding.
linne150 schreef:Ik wil wel een shirt of polo met een nokkenas erop
Kan ik denk ik nog wel ergens vinden in de garage
wij ook,een hele mooie afgevlakte!!!!met zelfs een deuk erin!!!
Gaaf man!
P.'s. De bovenste nokkenas.voor de kleppuh vanaf 6k rpm(dan moeten jullie al schakelen! )
ON topic,shirts Zijn gaaf,hoop alleen wel dat ze langer kleur houwuh als je vorige spaansevlag stickers....
linne150 schreef:Ik wil wel een shirt of polo met een nokkenas erop
Gaaf man!
P.'s. De bovenste nokkenas.voor de kleppuh vanaf 6k rpm(dan moeten jullie al schakelen! )
ON topic,shirts Zijn gaaf,hoop alleen wel dat ze langer kleur houwuh als je vorige spaansevlag stickers....
Een gekregen paard moet je niet in de bek kijken Maar je nieuwe vlagen geven geen krimp op dat witte hok
De vorige vlaggen waren een test om te kijken wat er gebeurde met UV straling.
Ik doom ( het zelfde als pa zijn centercaps) nog wel een keer een setje voor jullie. Dat maakt het nog veel mooier.
Rikster schreef:
Gaaf man!
Een gekregen paard moet je niet in de bek kijken Maar je nieuwe vlagen geven geen krimp op dat witte hok
De vorige vlaggen waren een test om te kijken wat er gebeurde met UV straling.
Ik doom ( het zelfde als pa zijn centercaps) nog wel een keer een setje voor jullie. Dat maakt het nog veel mooier.
BWHahahaha
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``