koplamp sproeiers.....

Wat is eigenlijk de rationale achter deze 'hoort gewoon niet'? Benzine-conservatisme? Vloeibaar propaan heeft een hoger octaangetal dan benzine, je zou verwachten dat een recente sportwagen eerder op gas zou rijden ipv op benzine. Klinkt als 'debadgen is alleen opportuun als je een Lotus hebt, bij een Opel wijst dit op een imagoprobleem'Robin
Zoiets snap ik dus niet je wil met een sportwagen rijden maar dan toch nadenken over een gasinstallatie...ook al wordt het gedaan dat hoort gewoon niet
Elke wagen die niet regelmatig op de juiste punten gecontroleerd en onderhouden wordt is potentieel levensgevaarlijk. Een handgemaakte wagen kraakt en rammelt altijd een beetje, maar dat is eerder charmant dan gevaarlijk en heeft, net als de opmerking over het onderhoud, niets te maken met mijn vraag. De zitplaatsen had ik voor de aanschaf al geteld. De tank is niet al te groot (35 liter, wordt maximaal voor 80% gevuld) en tikt niet meer dan 40-45kg aan vlak na het tanken, wat de gewichtsverdeling niet veel meer beïnvloedt dan een koffer vol bagage.Maik schreef:Als je uit gaat van het "rationale", dan had je al geen speedster moeten kopen. Het ding kraakt, rammelt, is soms levensgevaarlijk als je de goede dingen niet checkt of laat checken, kunnen maar 2 personen in opgevouwen worden en meer....