Pagina 3 van 15
Geplaatst: 14 dec 2009 16:56
door Blitz
ja da zeggen er wel meer, maar ik heb het er voor over

speedster is altijd al een droom geweest van mij, ik heb er meer dan een jaar over nagedacht, ik heb al testritjes gedaan, onder andere in de regen en ik heb besloten dat ik er nu gewoon voor ga

maar dan moet ik wel van de astra vanaf geraken...
Geplaatst: 24 dec 2009 10:12
door Blitz
hier ff 2 foto's van de speedster die ik 31 januari ga halen (als het weer meevalt, want ik ga geen 150km door de sneeuw rijden

)
op de foto is hij wel vuil, maar eens hij in mijn bezit is, zal hij niet vaak meer vuil zijn
er staan nu 59.000km op, de auto is volledig origineel en schadevrij, eerste inschrijving in 2006 (voordien was het een toonzaalmodel) en er zit nog een grijze hard-top bij.
enkel de 4 velgen zijn beschadigd door borduurs

en als je de rechterdeur open doet, zie je een klein scheurtje (wrs iemand die niet goed wist hoe hij of zij moest instappen...)
in eerste instantie zal hij blijven zoals hij is (de velgen worden in ieder geval zeker opgemaakt) en als ik het toch niet kan laten, ga ik er een turbo-look van maken.
Geplaatst: 24 dec 2009 10:20
door Smiley
lekker gewaagd kleurtje; ziet er goed uit.
Opmaken is repareren?
Geplaatst: 24 dec 2009 11:09
door 911Speedster
Blitz,
Dan wens ik je vast veel veilige kilometers in je Speedy.
We zullen erlkaar vast eens tegen komen, ik kom van OT.
Geplaatst: 24 dec 2009 11:23
door Blitz
Smiley schreef:lekker gewaagd kleurtje; ziet er goed uit.
Opmaken is repareren?
opmaken, fixen, repareren, herstellen, maken allemaal t zelde
911Speedster, als jij wel eens in Hoogstraten komt, bestaat die kans wel, maar verder dan "Nieuw" Turnhout kom ik normaal niet

ff ter zijde, dan ken jij mss Kevin Bertels en Chris Nuyts wel? die zie ik af en toe wel eens, voor de rest ken ik van OT niemand...
Geplaatst: 27 dec 2009 20:22
door sooike
Hey Blitzke, knappe aankoop,
We zien mekaar zeker volgend jaar op de Opel meetings

Geplaatst: 28 dec 2009 18:27
door Blitz
sooike schreef:Hey Blitzke, knappe aankoop,
We zien mekaar zeker volgend jaar op de Opel meetings

zeer zeker
ff wijziging van de plannen: ik ga hem niet 31 januari halen, maar 23 januari komen ze hem brengen

anders moest hij 28 januari zijn tax betalen, hij stelde dus voor dat hij hem een week vroeger zelf zou brengen, dan kan hij op tijd zijn nummerplaten binnensturen

Geplaatst: 29 dec 2009 7:51
door Elise
Blitz schreef:als je de rechterdeur open doet, zie je een klein scheurtje (wrs iemand die niet goed wist hoe hij of zij moest instappen...)
Dat zou je kunnen oplossen (verbergen) door er een plaatje carbon of b.v. iets met een speedster logo op te plakken/kitten.
veel plezier met je Speedster.
Geplaatst: 29 dec 2009 16:35
door Blitz
dat is nog geen slecht ID, Elise

het valt echt niet hard op, maar t is een detail waar ik me wel aan stoor en vroeg of laat zal ik dat zeker herstellen

Geplaatst: 29 dec 2009 17:04
door Smiley
Bij mijn speedster is er ook eens iemand ingestapt met maatje 45, met hetzelfde resultaat.
Is opgeknapt (geplamuurd en gespoten), maar kreeg de opmerking dat het zuiver cosmetisch was, en dat de eerste die er weer op gaat staan het nog erger laat zijn.
Carbonstrip zal goedkoper zijn.
Bij pasagiers eerst de regels uitleggen, voor ze instappen:
1. Blijf met je tengels van het raamframe af bij het in/uitstappen.
2. Zet je poten niet op het gespoten gedeelte, alleen op de sillcover (plastic), en alleen als het echt moet, want ook die kunnen scheuren.
3. Bij 6600 toeren hoort niemand je. Gebruik handsignalen als je eruit wilt, of naar de wc moet.
Geplaatst: 29 dec 2009 17:39
door the-duke
een kleine tip (van iemand die daar trouwens zelf geen ervaring mee heeft): aan beide uiteinden van het scheurtje een rond gaatje boren. Dan schijnt het niet meer verder te scheuren in ieder geval..
gr,
The Duke
Geplaatst: 29 dec 2009 19:06
door Blitz
Smiley schreef:Bij mijn speedster is er ook eens iemand ingestapt met maatje 45, met hetzelfde resultaat.
Is opgeknapt (geplamuurd en gespoten), maar kreeg de opmerking dat het zuiver cosmetisch was, en dat de eerste die er weer op gaat staan het nog erger laat zijn.
Carbonstrip zal goedkoper zijn.
Bij pasagiers eerst de regels uitleggen, voor ze instappen:
1. Blijf met je tengels van het raamframe af bij het in/uitstappen.
2. Zet je poten niet op het gespoten gedeelte, alleen op de sillcover (plastic), en alleen als het echt moet, want ook die kunnen scheuren.
3. Bij 6600 toeren hoort niemand je. Gebruik handsignalen als je eruit wilt, of naar de wc moet.
bedankt voor de tips alvast. voorlopig denk ik dat ik het gewoon ga laten voor wat het is en anders mss een stukje carbon sticker er over. ik verkies natuurlijk herstellen, omdat de auto dan origineel en in orde blijft. Ik ben zelf carrossier van beroep bij een Opelgarage, dus zulke herstellingen doe ik zelf en kosten me relatief weinig

Geplaatst: 29 dec 2009 19:41
door Blitz
Geplaatst: 29 dec 2009 20:14
door Dennizz
Zo, dat geel komt lekker uit met dat grijs. Erg mooi. ik had graag ook een gele gehad, maarja blauw is ook niet slecht
Maar wat heb jij onzuinig gereden

Je moet echt makkelijk 300 km halen voordat refill verschijnt
Scheurtje in de balk zie ik niet goed op de foto...
Geplaatst: 29 dec 2009 20:40
door Spider
Mooi Hoor Blitz!
Veel plezier ermee,
zullen nog een paar lange weken wachten zijn
