Opel speedster Wrappen ?
speedster wrap
de Centipede speedster is reeds in verschillende kleuren gewrapped, folie zonder schade te verwijderen..........
Heel veel (speciale) kleuren mogelijk nu in RVS look met zwart leder look koffer deksel en motorkap......
Heel veel (speciale) kleuren mogelijk nu in RVS look met zwart leder look koffer deksel en motorkap......
- Bijlagen
-
- speedster RVS.JPG (340.97 KiB) 3466 keer bekeken
carwrapping by centipede reclame producties
speedster wrap
of toch oranje.......
- Bijlagen
-
- speedster oranje.jpg (450.5 KiB) 3463 keer bekeken
carwrapping by centipede reclame producties
buren?
kenteken plaat ook folie-en!
Mogelijkheden worden eindeloos in wrap-gebied.
Als je door het stalen-boek cq waaier snuffelt kun je bijna niet geloven wat er te krijgen valt.
Volledig chroom is ook bijzonder. Niet voor op de speedster, maar je ken er van alles mee inpakken, van laptop tot kasten, enz enz. Kost wel een paar centen per vierkante Mtr, maar dan heb je ook wat.
Veel plezier
Mogelijkheden worden eindeloos in wrap-gebied.
Als je door het stalen-boek cq waaier snuffelt kun je bijna niet geloven wat er te krijgen valt.
Volledig chroom is ook bijzonder. Niet voor op de speedster, maar je ken er van alles mee inpakken, van laptop tot kasten, enz enz. Kost wel een paar centen per vierkante Mtr, maar dan heb je ook wat.
Veel plezier
- robertsabee
- Actief lid
- speedy1949
- Actief lid
- Contacteer:
wrappen
In Waddinxveen, het dorp met de meeste Speedsters ( 5stuks ) betaal je ong 1000 om je Speedster te laten wrappen!
mvgr Frank
mvgr Frank
http://www.tothepointreclame.nl/
De eigenaar van dit bedrijf heeft zelf ook een speedster en deze is ook gewrapped met geborsteld rvs en carbon. Heel mooi om te zien Mischien hier eens contact opnemen ?
Iemand die zelf ook speedster rijdt heeft meer ervaring die iemand die niet rijdt.
De eigenaar van dit bedrijf heeft zelf ook een speedster en deze is ook gewrapped met geborsteld rvs en carbon. Heel mooi om te zien Mischien hier eens contact opnemen ?
Iemand die zelf ook speedster rijdt heeft meer ervaring die iemand die niet rijdt.
- speedy1949
- Actief lid
- Contacteer:
wrappen
Tijdens de EK voetbal mijn speedster gedeeltelijk oranje laten wrappen met ook mijn reclame van de kapsalon en dat zag er goed uit, daar hebben ze al oneindig vaak auto's gewrapt.
Deze week ga ik er langs om precies het bedrag te vragen om de Speedster te wrappen, er zijn diverse folies met verschillende prijskaartjes.
Wie weet maakt hij een speciaal prijsje als er meerdere Speedsters komen,
jullie horen nog van mij.
gr Frank
Deze week ga ik er langs om precies het bedrag te vragen om de Speedster te wrappen, er zijn diverse folies met verschillende prijskaartjes.
Wie weet maakt hij een speciaal prijsje als er meerdere Speedsters komen,
jullie horen nog van mij.
gr Frank
Er is nu ook iets nieuw uit, spuitbussen om te wrappen.
de meeste kleuren vb ook in het mat zwart
achteraf gemakkelijk te verwijderen zonder veel moeite en zonder schade
het is een soort rubber verf die je als die droog is af kan "pellen" nadat je een begin gevonden of gemaakt hebt
volgens de fabrikant zou het 2 tot 3 jaar houden, maar mij lijkt het wel eerder om je auto eens een seizoen te veranderen of te beschermen in de winter.
Was er zelf ook aan het denken om de raamlijst op die manier zwart te maken.
Met 2 a 3 spuitbussen heb je genoeg voor de ganse auto, dus ong 60 euro
wat denken jullie?
de meeste kleuren vb ook in het mat zwart
achteraf gemakkelijk te verwijderen zonder veel moeite en zonder schade
het is een soort rubber verf die je als die droog is af kan "pellen" nadat je een begin gevonden of gemaakt hebt
volgens de fabrikant zou het 2 tot 3 jaar houden, maar mij lijkt het wel eerder om je auto eens een seizoen te veranderen of te beschermen in de winter.
Was er zelf ook aan het denken om de raamlijst op die manier zwart te maken.
Met 2 a 3 spuitbussen heb je genoeg voor de ganse auto, dus ong 60 euro
wat denken jullie?
Don't drive faster than you're guardian angel can fly!
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Ik denk dat je wat meer bussen nodig hebt dan 2 a 3.Jelle schreef:wat denken jullie?
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=5119
edit; chips. Super is me net voor.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.