Speedster 2.2 gezocht
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Van Harte en vele veilige KM toegewenst...
Marcel
Marcel
Waggel - Koeieblik - Speedster 2.2 #683
Traveling the world in a "slow pace"
www.waggeladventures.com
www.waggeladventures.com
- speedster1234
- Lid
afgelopen week.
je bedoelt het weer?
Da was zeker ruk.
Geen minpuntjes kunnen vinden?
Da was zeker ruk.
Geen minpuntjes kunnen vinden?
- speedster1234
- Lid
Gister dan voor het eerst een droge weg
maar goed, moet nog wel even terug, ik heb het idee dat er een motor steun niet goed is. Bij max optrekken lijkt het of de motor tegen de tussenwand ''klapt''. En verder kwam ik er achter dat er slot bouten in de velgen zitten en het dopje zit er zo te zien niet bij. Dus zodra ik tijd heb nog even terug naar de garage.
Voor de rest, TOP auto!!

maar goed, moet nog wel even terug, ik heb het idee dat er een motor steun niet goed is. Bij max optrekken lijkt het of de motor tegen de tussenwand ''klapt''. En verder kwam ik er achter dat er slot bouten in de velgen zitten en het dopje zit er zo te zien niet bij. Dus zodra ik tijd heb nog even terug naar de garage.
Voor de rest, TOP auto!!
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Als je een stevige rijder bent, zijn de engine mounts een kwestie van tijd, voordat het weer gebeurd.
Voor de voor en achterste enginemount zijn er polyester inserts verkrijgbaar, waardoor de motor minder schommelt, en je niet zo vaak de motorsteunen moet vervangen.
Ziehier een vergelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=KE7CCjV1iSA
Inserts voor de speedster:
http://www.moto-concept.de/de/autos/ope ... m_id=16003
Dus mochten ze ze al moeten vervangen, is deze erin stoppen ten zeerste aan te raden.
Voor de voor en achterste enginemount zijn er polyester inserts verkrijgbaar, waardoor de motor minder schommelt, en je niet zo vaak de motorsteunen moet vervangen.
Ziehier een vergelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=KE7CCjV1iSA
Dus mochten ze ze al moeten vervangen, is deze erin stoppen ten zeerste aan te raden.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- kzentekik_et
- Actief lid
Voor de Speedster 1 of 2 kits bestellen ?Smiley schreef:
Men duits is niet al te best... en raak er niet goed uit

- speedster1234
- Lid
Re: slotbout
twinair schreef:Ik neem aan dat je wel hebt gekeken onder de voorste klep, op het speciale "slotbout-plekkie"
Anders ff via the formel owner.

idd hiervoor ga ik nog terug. Maar ik moet ff kijken wanneer ik tijd heb want ik woon er 1,5 uur rijden vandaanMaar met de bonk kun je retour naar Lathouwers, toch?

Maar het schommelen van de motor is dus een vaker voorkomend probleem begrijp ik.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Re: slotbout
Ja. Sportief rijgedrag laat de mounts behoorlijk snel slijten, en zonder inserts krijgen ze behoorlijk op hun donder, wat je ook in het filmpje ziet.speedster1234 schreef:Maar het schommelen van de motor is dus een vaker voorkomend probleem begrijp ik.
Als je een poetser bent, of de auto om te toeren hebt, hoeft het niet pers e.
Dan zit je alleen nog met een erfenis van de vorige eigenaar(en)
Het leven is geen sprookje.
. En verder kwam ik er achter dat er slot bouten in de velgen zitten en het dopje zit er zo te zien niet bij. Dus zodra ik tijd heb nog even terug naar de garage.
Dit "dacht" ik ook toen ik mijn speedster beter ging bekijken. Zat toen inderdaad voor in het speciale gaatje. Tip: haal deze hier wel uit want er bestaat de mogelijkheid dat als je over een hobbelige weg rijd de slotnotering erdoorheen valt en dam heb je een groot probleem.
Dit "dacht" ik ook toen ik mijn speedster beter ging bekijken. Zat toen inderdaad voor in het speciale gaatje. Tip: haal deze hier wel uit want er bestaat de mogelijkheid dat als je over een hobbelige weg rijd de slotnotering erdoorheen valt en dam heb je een groot probleem.
Waggel - Koeieblik - Speedster 2.2 #683
www.waggeladventures.com
www.waggeladventures.com