Gisteren Donderdag Aangehouden door politie
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
rayz25 schreef:Je bent zkr vergeten wat een politie agent met millie boele heeft gedaan in dordrecht ? Een meisje verkracht en vermoord.linne150 schreef:Politie is mijn beste vriend![]()
En dan is de politie jouw beste vriend ? De politie heeft helemaal niet deze agent verhoord omdat die het toch niet gedaan kan hebben het is toch een agent ? Dat hoor je ook in een rechtszaal door de rechter zeggen. Dat een Agent nooit zal liegen en altijd de waarheid zal spreken.
Dat is zijn plicht nou echt niet ze liegen stuk voor stuk.
Dit zegt genoeg

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- 911Speedster
- Actief lid
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Ik lees hier eigenlijk alleen nog maar....alleen dit topic smeekt om een reactie!
Is het niet zo dat de politie nu eindelijk eens een keer doet wat we met zijn alle willen????iemand met een grote muil eens met zijn gezicht op de motorkap slaan en in de cel flikkeren???Ik geef een applaus voor deze agenten!en wat doe jij als er wordt ingebroken bij je:politie bellen!?Dan zou ik zeggen regel dat ook maar zelf want de politie agenten zijn toch allemaal leugenaars en verkrachters!
Je had dit geintje in engeland duitsland frankrijk italie enz enz enz moeten flikken...........dan zou je bidden dat je in nederland woont.
Ps Wij rijden,Ik rij
Wij reden, Ik reed DUS ZONDER T!
Je bendt wel consequendt met je foudten dadt dan weer wel.
In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Is het niet zo dat de politie nu eindelijk eens een keer doet wat we met zijn alle willen????iemand met een grote muil eens met zijn gezicht op de motorkap slaan en in de cel flikkeren???Ik geef een applaus voor deze agenten!en wat doe jij als er wordt ingebroken bij je:politie bellen!?Dan zou ik zeggen regel dat ook maar zelf want de politie agenten zijn toch allemaal leugenaars en verkrachters!
Je had dit geintje in engeland duitsland frankrijk italie enz enz enz moeten flikken...........dan zou je bidden dat je in nederland woont.
Ps Wij rijden,Ik rij
Wij reden, Ik reed DUS ZONDER T!
Je bendt wel consequendt met je foudten dadt dan weer wel.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Is niet genoeg.... Staat stil midden op straat dus neemt deel aan het verkeer. Staat niet geparkeerd.Smiley schreef:De auto stond stil, op het moment van de opname.Hendrik-Jan schreef:Ik mis de bekeuring voor niet handsfree bellen. Je maakt een foto vanuit je auto en dat valt daaronder.
Lotus Elise S2
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Stilstaan is genoegHendrik-Jan schreef:Is niet genoeg.... Staat stil midden op straat dus neemt deel aan het verkeer. Staat niet geparkeerd.

http://www.rijksoverheid.nl/documenten- ... toegestaan
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon