Pagina 3 van 4
Geplaatst: 30 aug 2012 11:21
door Pw
Jij hebt toch elke keer een aparte smaak Tibby

!!

Geplaatst: 31 aug 2012 10:00
door paul
Ik neem toch aan dat dit een photoshop is
Anders, als ze die reling achter haar los laat, valt ze toch meteen
voorover
Groeten,
Paul.
uiers
Geplaatst: 01 sep 2012 6:06
door twinair
met zulke cliff-hangers kan ze in ieder geval de speedster niet meer in.
aibags voor in een Tatra?
Nice

Geplaatst: 01 sep 2012 7:09
door speedokus
botsautootje.
Geplaatst: 01 sep 2012 21:01
door Smiley
Geplaatst: 02 sep 2012 8:47
door speedokus
het lijkt niet meer op een speedster.
frikandel
Geplaatst: 02 sep 2012 9:14
door twinair
mooie schade-verhulling, model frikandel.
troep.
Geplaatst: 02 sep 2012 11:57
door Smiley
Niet zo negatief. Is gewoon iemand die wat anders wilde.
Die paar dozijn op 7200 stuks die zwaar aangepast worden, maakt dan ook niet meer uit.
Het hele topic
http://www.vx220.org.uk/forums/topic/11 ... ar-lights/
Geplaatst: 02 sep 2012 12:23
door martinb
Inderdaad, gewoon iemand die even lekker zijn eigen gang gaat. Ik had het verhaal op het forum ook al gelezen. Het is persoonlijk. Maar vind het zelf wel leuk dat men creatief bezig is. En daar leent de auto zich wel weer voor.
Geplaatst: 03 sep 2012 8:54
door Pw
Het zal wel aan mij liggen maar eigenlijk wel gaaf....
Geplaatst: 03 sep 2012 10:45
door Arno
Deze is feitelijk niet eens zo veel aangepast vanaf het originele Speedster/VX design als je het goed bekijkt...
De achterlicht units zijn in dezelfde vorm als origineel in de clam weer terug gebracht, alleen hebben ze er voor gekozen om de ruimte voor de achterlichten horizontaal wat groter te maken zodat de Elise achterlichten er met een nette tussenruimte in passen in plaats van die in het bestaande 'vierkantje' van de achterlichten te persen. (De 'Funster' deed dat volgens mij?)
Spoilertje is eigenlijk een ietwat aangepaste en in het fiberglas van de clam uitgevoerde versie van wat op de turbo achterop geplakt zit en de roosters onderaan is ook een vrij bekende aanpassing in de UK om meer warme lucht kwijt te raken.
De 'coupe' klep zat er al op zoals de andere foto's laten zien dus valt hier beetje buiten qua aanpassing.
Eigenlijk verandert deze modificatie vrijwel niets aan de orignele lijnen van de Speedster, maar volgt ze juist.. Zelfs het 'randje' onder de achterlichten is behouden.
IMHO zeker geen slechte modificatie.. De grote 'roosters' onderaan zijn iets wat je mooi vindt of niet (als iemand die weg photoshopt zal het er alweer anders uit zien), maar de achterlicht/spoiler mod vind ik erg netjes binnen het originele design van de auto gedaan.
Bye, Arno.
Geplaatst: 03 sep 2012 11:00
door Smiley
Het zit hem voornamelijk in de prijs en beschikbaarheid van onze lampen.
Het design van die zachte plastic lensen is natuurlijk prut.
Ook die zwarte rand die na jaren witte vlekken krijgt, van volgens mij een chemische reactie van de lijm met iets anders, en dan nog het niet echt waterdicht zijn, maar dat de meesten er na 10 jaar niet meer uitzien.
Dan juich ik elk (goekoper) initatief eigenlijk wel toe.
Re: frikandel
Geplaatst: 03 sep 2012 11:01
door metallic
Geplaatst: 03 sep 2012 11:03
door metallic
Smiley schreef:Het zit hem voornamelijk in de prijs en beschikbaarheid van onze lampen.
Het design van die zachte plastic lensen is natuurlijk prut.
Ook die zwarte rand die na jaren witte vlekken krijgt, van volgens mij een chemische reactie van de lijm met iets anders, en dan nog het niet echt waterdicht zijn, maat dat de meesten er na 10 jaar niet meer uitzien.
Dan juich ik elk (goekoper) initatief eigenlijk wel toe.
ach smiley begint het te snappen wanneer is de ombouw?
begrijp alleen dat achterraam niet helemaal zo kan de warmte volgens mij toch niet weg?
Geplaatst: 03 sep 2012 11:07
door Smiley
Mijn lampen zijn het niet waard, met die trackdays.
Alles wat ik daarin steek is zonde van het geld.
Maar als iemand een klappertje van voren maakt, zonder verzekering, dan is 3k aan lampen wel zuur geld, en kan ik begrijpen dat je wat anders zoekt.
Voor de voorkant zou een 307 kitje met wat maatwerk (zonder in de clam te snijden) passen. Dat project is helaas niet voortgezet.