@ Vauxhall ik denk dat er bij de noorderburen een snellere is!
Jammer dat het allemaal een smak geld kost. Anders ging ik nog voor een verstevigd blok. Maarja, je kunt niet alles hebben
@ Quadrifoglio: wat de toekomst nog gaat brengen? Een bijbaantje denk ik
Een volledig carbon interieur staat nog op mijn verlanglijstje.
Radiator zou ik zeker doen. (zag op de foto's al plastic eindkappen, en dat wil je niet)
En als de voorkant er dan toch af ligt, is die aanvoerslang met de gevoelige ontluchtingsnippel meenemen ook wel handig. http://www.elise-shop.com/lh-silicone-r ... 02179.html
Misschien ook wat gaas over de luchtaanvoer gaten in de crashbox doen, om boze bijen buiten te houden.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
De radiator was een oem item met gelaste zijkappen. Deze heb ik laten upgraden omdat de chargecooler radiator niet paste op de oem radiator. Wat betreft de darmen van de radiator. De oem turbo items zijn beter dan de NA items. Bij de turbo items was er geen lekkage gemeld aan de ontluchtingsnippels wist Uwe mij te vertellen. Wat de bijen betreft.... een mep erop
grtz
Als u op een standaard z20let 350 pk gaat toveren is het een kwestie van tijd voor de boel bezwijkt.. Alle tuners zeggen 300 pk is echt maxx voor standaard internals. Klasen,vmax,eds, 350 pk is russisch roullette ik hoop voor je dat de tuner je daarvan op de hoogte heeft gesteld.
Wat jij aanhaalt had ik ook tegen Uwe gezegt. Springt de boel kapot dan MOET ik wel upgraden (is ook niet zo erg natuurlijk ). Ik ga het hem in ieder geval nog es vragen voor 200 procent controle.
grtz