Pagina 3 van 77

Geplaatst: 12 feb 2013 14:24
door tibby
Thanks iedereen.

De dag dat ik Uwe had gezien was het de eene sigaret na de andere alsook de koffietjes. Hyper kereltje :D

grtz

Geplaatst: 12 feb 2013 18:10
door vauxhall
Belgisch Limburg heeft de snelste speedsters :wink:

Geplaatst: 12 feb 2013 18:14
door quadrifoglio
vauxhall schreef:Belgisch Limburg heeft de snelste speedsters :wink:
Dan stel ik voor dat de Limburgers eens allemaal samenkomen als het terug beter weer is. 8)

Congratz Tibby, benieuwd naar wat nog allemaal gaat komen!

Geplaatst: 12 feb 2013 18:44
door tibby
@ Vauxhall ik denk dat er bij de noorderburen een snellere is!

Afbeelding


Jammer dat het allemaal een smak geld kost. Anders ging ik nog voor een verstevigd blok. Maarja, je kunt niet alles hebben :(
@ Quadrifoglio: wat de toekomst nog gaat brengen? Een bijbaantje denk ik :jump:

Een volledig carbon interieur staat nog op mijn verlanglijstje.


grtz

Geplaatst: 12 feb 2013 19:04
door Smiley
tibby schreef:Jammer dat het allemaal een smak geld kost. Anders ging ik nog voor een verstevigd blok. Maarja, je kunt niet alles hebben :(
Het leuke van een hobbyauto is dat je elk jaar (lees winter) wel wat te prutsen hebt.
Hoeft niet allemaal in 1 x he :wink:

Geplaatst: 12 feb 2013 19:37
door tibby
Da's waar ja :D .
Een goede garagist heb ik ook al gevonden voor eventuele klusjes die voor me onmogelijk zijn. (Terry)
grtz

Geplaatst: 12 feb 2013 21:05
door the-duke
Gefeliciteerd en welkom terug in de Speedsterhemel ;)

Gr,
The Duke

Geplaatst: 13 feb 2013 6:10
door Weazle
350 pk ? Zuigers orgineel ? Drijfstangen orgineel ?

Wordt er oliekoeling in het blok aangebracht ?

Of ga je er een leh blok in hangen ? die heeft 2mm dikkere cilinder wanden en zuiger oliekoeling

Geplaatst: 13 feb 2013 7:23
door stefan
veel sukses Dre... en hou hem vooral heel grtzzz

Geplaatst: 13 feb 2013 11:01
door tibby
@ Weazel
Blok blijft standaard. Volgens Uwe geen probleem, maar dit kon van blok tot blok verschillen.
@Stefan: tis te hopen he! (motorisch dan) :D

grtz

Geplaatst: 13 feb 2013 13:26
door tibby
Bijkomende optie: versterkte olietoevoer naar de turbo

Afbeelding

andere radiator met thick core

Afbeelding

grtz

Geplaatst: 13 feb 2013 14:01
door Smiley
Radiator zou ik zeker doen. (zag op de foto's al plastic eindkappen, en dat wil je niet)
En als de voorkant er dan toch af ligt, is die aanvoerslang met de gevoelige ontluchtingsnippel meenemen ook wel handig.
http://www.elise-shop.com/lh-silicone-r ... 02179.html
Misschien ook wat gaas over de luchtaanvoer gaten in de crashbox doen, om boze bijen buiten te houden.

Geplaatst: 13 feb 2013 15:19
door tibby
De radiator was een oem item met gelaste zijkappen. Deze heb ik laten upgraden omdat de chargecooler radiator niet paste op de oem radiator. Wat betreft de darmen van de radiator. De oem turbo items zijn beter dan de NA items. Bij de turbo items was er geen lekkage gemeld aan de ontluchtingsnippels wist Uwe mij te vertellen. Wat de bijen betreft.... een mep erop :D
grtz

Geplaatst: 13 feb 2013 16:26
door Weazle
Als u op een standaard z20let 350 pk gaat toveren is het een kwestie van tijd voor de boel bezwijkt.. Alle tuners zeggen 300 pk is echt maxx voor standaard internals. Klasen,vmax,eds, 350 pk is russisch roullette ik hoop voor je dat de tuner je daarvan op de hoogte heeft gesteld.

Geplaatst: 13 feb 2013 16:52
door tibby
Wat jij aanhaalt had ik ook tegen Uwe gezegt. Springt de boel kapot dan MOET ik wel upgraden (is ook niet zo erg natuurlijk :D ). Ik ga het hem in ieder geval nog es vragen voor 200 procent controle.
grtz