stef666 schreef:En dan kunnen je wielen dus écht scheuren op de boutgaten, En da's echt serieus. Als jij met je gewicht je wielen maar zo vast natrekt dat er geen beweging in zit gaan ze gegarandeerd een keer scheuren
Die ellende wil ik niet hebben, en daarom heb ik een relatief "goedkope" momentsleutel aangeschaft voor de grote krachten. Voor de Newtonmeters tot 60 had ik een duurdere liggen ...
Dus Jan, als je zo'n sleutel een keer nodig hebt moet je maar even bellen, dan kom ik je helpen. En nee, ik leen geen gereedschap uit
SteV6
Ja ja ,daar zal wel weer wat achter zitten, denk lekker driften met de nieuwe sper diff . Of bedoel je iets anders
stef666 schreef:En dan kunnen je wielen dus écht scheuren op de boutgaten, En da's echt serieus. Als jij met je gewicht je wielen maar zo vast natrekt dat er geen beweging in zit gaan ze gegarandeerd een keer scheuren
Het staat inderdaad stoer. Stoerder dan verwacht zelfs.
Ik heb gelijk een houten schotje in de garage gemaakt. Zo kunnen de fietsen niet tegen de auto vallen
Is voor mijn vrouw ook wel fijn want dan hoef ik ze niet in de schuur op te sluiten (Jans!) wanneer er iets mis zou gaan.
Het is voorlopig wel het laatste dat ik op mijn auto heb gezet. Hij is nu "af". Ik heb nu: Milltek, spoorverbreders, K&N filter en een goed alarm.
Het staat inderdaad stoer. Stoerder dan verwacht zelfs.
Ik heb gelijk een houten schotje in de garage gemaakt. Zo kunnen de fietsen niet tegen de auto vallen
Is voor mijn vrouw ook wel fijn want dan hoef ik ze niet in de schuur op te sluiten (Jans!) wanneer er iets mis zou gaan.
Het is voorlopig wel het laatste dat ik op mijn auto heb gezet. Hij is nu "af". Ik heb nu: Milltek, spoorverbreders, K&N filter en een goed alarm.
Ik heb er ca 10 meter achteruit mee gereden (de garage in). Ik heb geen verschil gemerkt in de wegligging e.d. In het weekend zal ik wat meer gaan rijden en verslag doen.
Ik denk dat Hendrik-Jan ook moet wachten op voldoende daglicht
SteV6
Dat kan dan nog wel even duren hier............grijs, grauw en NAT
En voorlopig verwachten ze niet veel beters
Verwachting komende 5 dagen
donderdag 28 juli tot en met maandag 01 augustus 2005
Donderdag en vrijdag is het vochtig, warm weer met flinke regen- en onweersbuien. Plaatselijk kan veel water vallen. Daarna minder nat en lagere temperaturen.
Ik denk dat Hendrik-Jan ook moet wachten op voldoende daglicht
SteV6
Dat kan dan nog wel even duren hier............grijs, grauw en NAT
En voorlopig verwachten ze niet veel beters
Verwachting komende 5 dagen
donderdag 28 juli tot en met maandag 01 augustus 2005
Donderdag en vrijdag is het vochtig, warm weer met flinke regen- en onweersbuien. Plaatselijk kan veel water vallen. Daarna minder nat en lagere temperaturen.
Hendrik-Jan schreef:Ik heb net nieuwe achterbanden dus daar ga ik voorlopig rustig mee doen. Met de oude banden nog wel wat streepjes op het asfalt gezet
Ja mijn idee, ik ben ook niet zo'n drifter, geef mij maar een lekker droog stukje plakfalt, en lekker hoeken
Zo vanmiddag werd het even lichter hier, foto gemaakt haha
Gelijk de Turbo zijn eerste wasbeurt gegeven.........hij was al aardig vies.
Ik weet wel gelijk weer waarom zilver zo'n lekkere kleur is, wat is dat makkelijk wassen en vooral droogzemen.........
Marcel schreef:
Ja mijn idee, ik ben ook niet zo'n drifter, geef mij maar een lekker droog stukje plakfalt, en lekker hoeken
Zo vanmiddag werd het even lichter hier, foto gemaakt haha
Gelijk de Turbo zijn eerste wasbeurt gegeven.........hij was al aardig vies.
Ik weet wel gelijk weer waarom zilver zo'n lekkere kleur is, wat is dat makkelijk wassen en vooral droogzemen.........
Driften is vooral leuk om je auto te leren kennen. De grens opzoeken, weet je gelijk wat ie kan. Wel oppassen je moet genoeg ruimte hebben want voor je het weet sta je achterstevoren.
Nee nog geen foto. Ben aan het werk. Op z'n vroegst in het weekend denk ik.
Vanavond een rondje gereden op het circuit De Biesbosch. Ik merk geen verschil door de spoorverbreders .
Misschien komt dat ook omdat ik net een nieuw setje achterbanden heb, die kleven gewoon weer wat beter.
De foto's volgen nog (zijn inmiddels wel gemaakt). Mocht je twijfelen over spoorverbreders dan hoef je het niet te laten omdat de wegligging anders wordt.
Hendrik-Jan schreef:Vanavond een rondje gereden op het circuit De Biesbosch. Ik merk geen verschil door de spoorverbreders .
Misschien komt dat ook omdat ik net een nieuw setje achterbanden heb, die kleven gewoon weer wat beter.
De foto's volgen nog (zijn inmiddels wel gemaakt). Mocht je twijfelen over spoorverbreders dan hoef je het niet te laten omdat de wegligging anders wordt.
En het staat schitterend.
Ongelooflijk dat je geen verschil merkt, ook niet in stuureigenschappen.
Eerlijk gezegd verbaaste het mij ook. Ik heb niet het uiterste uit de auto ghaald omdat er wat modder op de wel lag dus misschien dat ik het dan wel merk.
Donderdag komen er weer veel km bij dus zal ik er goed op letten.