Ja ja ,daar zal wel weer wat achter zitten, denk lekker driften met de nieuwe sper diff . Of bedoel je iets andersSteV6 schreef:Die ellende wil ik niet hebben, en daarom heb ik een relatief "goedkope" momentsleutel aangeschaft voor de grote krachten. Voor de Newtonmeters tot 60 had ik een duurdere liggen ...stef666 schreef:En dan kunnen je wielen dus écht scheuren op de boutgaten, En da's echt serieus. Als jij met je gewicht je wielen maar zo vast natrekt dat er geen beweging in zit gaan ze gegarandeerd een keer scheuren
Dus Jan, als je zo'n sleutel een keer nodig hebt moet je maar even bellen, dan kom ik je helpen. En nee, ik leen geen gereedschap uit![]()
SteV6
Spoorverbreders monteren
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Ze zitten er onder
Een klein uurtje (op mijn gemak)
Het staat inderdaad stoer. Stoerder dan verwacht zelfs.
Ik heb gelijk een houten schotje in de garage gemaakt. Zo kunnen de fietsen niet tegen de auto vallen
Is voor mijn vrouw ook wel fijn want dan hoef ik ze niet in de schuur op te sluiten (Jans!) wanneer er iets mis zou gaan.
Het is voorlopig wel het laatste dat ik op mijn auto heb gezet. Hij is nu "af". Ik heb nu: Milltek, spoorverbreders, K&N filter en een goed alarm.
Een klein uurtje (op mijn gemak)
Het staat inderdaad stoer. Stoerder dan verwacht zelfs.
Ik heb gelijk een houten schotje in de garage gemaakt. Zo kunnen de fietsen niet tegen de auto vallen
Is voor mijn vrouw ook wel fijn want dan hoef ik ze niet in de schuur op te sluiten (Jans!) wanneer er iets mis zou gaan.
Het is voorlopig wel het laatste dat ik op mijn auto heb gezet. Hij is nu "af". Ik heb nu: Milltek, spoorverbreders, K&N filter en een goed alarm.

Lotus Elise S2
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ik ga het zienHendrik-Jan schreef:Ze zitten er onder![]()
![]()
![]()
Een klein uurtje (op mijn gemak)![]()
Het staat inderdaad stoer. Stoerder dan verwacht zelfs.![]()
![]()
Ik heb gelijk een houten schotje in de garage gemaakt. Zo kunnen de fietsen niet tegen de auto vallen![]()
Wel leuk eer van je werk
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Marcel
- Contacteer:
Dat kan dan nog wel even duren hier............grijs, grauw en NATSteV6 schreef:Ik denk dat Hendrik-Jan ook moet wachten op voldoende daglichtMarcel schreef:En waar blijven die foto's![]()
SteV6
En voorlopig verwachten ze niet veel beters
Verwachting komende 5 dagen
donderdag 28 juli tot en met maandag 01 augustus 2005
Donderdag en vrijdag is het vochtig, warm weer met flinke regen- en onweersbuien. Plaatselijk kan veel water vallen. Daarna minder nat en lagere temperaturen.
Dat wordt de hele week dus driftenMarcel schreef:Dat kan dan nog wel even duren hier............grijs, grauw en NATSteV6 schreef:Ik denk dat Hendrik-Jan ook moet wachten op voldoende daglichtMarcel schreef:En waar blijven die foto's![]()
SteV6![]()
En voorlopig verwachten ze niet veel beters![]()
Verwachting komende 5 dagen
donderdag 28 juli tot en met maandag 01 augustus 2005
Donderdag en vrijdag is het vochtig, warm weer met flinke regen- en onweersbuien. Plaatselijk kan veel water vallen. Daarna minder nat en lagere temperaturen.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Marcel
- Contacteer:
Ja mijn idee, ik ben ook niet zo'n drifter, geef mij maar een lekker droog stukje plakfalt, en lekker hoekenHendrik-Jan schreef:Ik heb net nieuwe achterbanden dus daar ga ik voorlopig rustig mee doen. Met de oude banden nog wel wat streepjes op het asfalt gezet
Zo vanmiddag werd het even lichter hier, foto gemaakt
Gelijk de Turbo zijn eerste wasbeurt gegeven.........hij was al aardig vies.
Ik weet wel gelijk weer waarom zilver zo'n lekkere kleur is, wat is dat makkelijk wassen en vooral droogzemen.........
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Driften is vooral leuk om je auto te leren kennen. De grens opzoeken, weet je gelijk wat ie kan. Wel oppassen je moet genoeg ruimte hebben want voor je het weet sta je achterstevoren.Marcel schreef:
Ja mijn idee, ik ben ook niet zo'n drifter, geef mij maar een lekker droog stukje plakfalt, en lekker hoeken
Zo vanmiddag werd het even lichter hier, foto gemaakthaha
Gelijk de Turbo zijn eerste wasbeurt gegeven.........hij was al aardig vies.
Ik weet wel gelijk weer waarom zilver zo'n lekkere kleur is, wat is dat makkelijk wassen en vooral droogzemen.........
Nee nog geen foto. Ben aan het werk. Op z'n vroegst in het weekend denk ik.
Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Vanavond een rondje gereden op het circuit De Biesbosch. Ik merk geen verschil door de spoorverbreders
.
Misschien komt dat ook omdat ik net een nieuw setje achterbanden heb, die kleven gewoon weer wat beter.
De foto's volgen nog (zijn inmiddels wel gemaakt). Mocht je twijfelen over spoorverbreders dan hoef je het niet te laten omdat de wegligging anders wordt.
En het staat schitterend.
Misschien komt dat ook omdat ik net een nieuw setje achterbanden heb, die kleven gewoon weer wat beter.
De foto's volgen nog (zijn inmiddels wel gemaakt). Mocht je twijfelen over spoorverbreders dan hoef je het niet te laten omdat de wegligging anders wordt.
Lotus Elise S2
- Marcel
- Contacteer:
Ongelooflijk dat je geen verschil merkt, ook niet in stuureigenschappen.Hendrik-Jan schreef:Vanavond een rondje gereden op het circuit De Biesbosch. Ik merk geen verschil door de spoorverbreders.
Misschien komt dat ook omdat ik net een nieuw setje achterbanden heb, die kleven gewoon weer wat beter.![]()
De foto's volgen nog (zijn inmiddels wel gemaakt). Mocht je twijfelen over spoorverbreders dan hoef je het niet te laten omdat de wegligging anders wordt.![]()
![]()
En the looks, die ik ga het zien maandag
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon