Maik schreef:Gefeliciteerd Jans! Dus dat moet ik ook weer hebben , en wat gaat mij dat dan weer kosten??
En wanneer kan ik die nieuwe mod van je nu een keer proberen? Als alles meezit ben ik vanaf volgende week 2 weken vrij, maar dan ben jij weer op vakantie he?!
Tzit nie mee....
M.
Maik
Ga zaterdag a.s. 1 week weg, en ben er zondag bij Vmax weer bij.
Maik schreef:Gefeliciteerd Jans! Dus dat moet ik ook weer hebben , en wat gaat mij dat dan weer kosten??
En wanneer kan ik die nieuwe mod van je nu een keer proberen? Als alles meezit ben ik vanaf volgende week 2 weken vrij, maar dan ben jij weer op vakantie he?!
Tzit nie mee....
M.
Maik
Ohja, dat is waar ook ik ben even de weg kwijt met data en welke dag het is enzo
Tzit nie mee....
M.
Maik
Ohja, dat is waar ook ik ben even de weg kwijt met data en welke dag het is enzo
Marcel schreef:Nee voorwielaandrijving.......ik kan je zeggen 250 pk en 300Nm op je voorwielen is veel te veel !!
Tegenwoordig gebruiken ze toch allemaal van die electronische waakhonden, die juist je vermogen terughalen
Je staat nu wel sneller met je neus de verkeerde kant op volgens mij Jan of niet ??
Heeft met snel optrekken helemaal niks te maken.Het enige waar je nu voor op moet passen, is met een veel te hoge snelheid,én te veel gas erop houden in de bochten.Normaal krijg je een waarschuwing, en kan ie achter gaan uitbreken. nu kun je een stuk harder, maar ga je dan over de limiet, dan kun je inderdaad nog wel eens achterstevoren staan.
Dus zal ik eerst de limiet moeten zoeken straks.
Marcel schreef:Je staat nu wel sneller met je neus de verkeerde kant op volgens mij Jan of niet ??
Nou, dat zou juist mee moeten vallen Marcel. De auto zou er juist wat voorspelbaarder en makkelijker driftbaar van moeten worden, terwijl je ook nog meer grip hebt (vroeger op het gas in de bocht...).
F23 4.17 Final Drive ratio
This lowers the final drive ratio of the F23 gearbox on the VX220 Turbo by 14.9% for faster acceleration.
Price £POA
Zal voor een orginele turbo best wel goed zijn, maar kan nu amper volgas in de eerste 2 versnellingen optrekken.
En daarbij is hij van 0-100 een sec langzamer. Zie de test in SPORT AUTO
Vanmorgen de speedster naar Vmax gebracht. En na overleg, toch maar voor de semi slicks gegaan .in de maat 245-40-17 en 215-45-17
Was toch wel beter i.c.m. een sper diff. nu moeten ze alleen de zaak nog goed afstellen op de rollenbank.En 10 dagen geen speedster
jans schreef:Vanmorgen de speedster naar Vmax gebracht. En na overleg, toch maar voor de semi slicks gegaan .in de maat 245-40-17 en 215-45-17
Was toch wel beter i.c.m. een sper diff. nu moeten ze alleen de zaak nog goed afstellen op de rollenbank.En 10 dagen geen speedster
Ach van die 10 dagen ben je toch een week op vakantie dus overleef je wel.
Wat gaan ze nu nog fijntunen dan dacht dat ze er al het maximale uit hadden gepeuterd........of worden nu echt de maximale Pk's/Nm's losgepeuterd............
Ja had eigenlijk nog even een 1/4e en 1/8e mijl moeten doen vanmorgen, dan wist je het verschil tussen met/zonder sper.
En daarna met/zonder semi slicks en optimale tuning.
Die Semi slicks is het dan nog verantwoord rijden als het regent zeker met dat lage gewicht en die berg power die er loskomt