1 van de 2
- timmyboy55
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Re: 1 van de 2
die extra grill dingen wil ik ook een keertje doen! en de "kieuwen" op de wielbogen wat je soms ziet! 

RODE SPEEDSTER wordt NIET verkocht! Denk dat ik daar later wel eens spijt zou van hebben. (zoal m'n grijze)
Dus alleen de turbo staat te koop (maar daar valt toch niet mee te rijden en de lak is niet zo goed en gerepareerde clammen,.....
) er zijn er mooier te koop voor dat geld 
Dus alleen de turbo staat te koop (maar daar valt toch niet mee te rijden en de lak is niet zo goed en gerepareerde clammen,.....

captain slow
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Ongevraagd Carrière advies : ga niet de verkoop intibby schreef:Dus alleen de turbo staat te koop (maar daar valt toch niet mee te rijden en de lak is niet zo goed en gerepareerde clammen,.....)

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Voor 30.000 koop je een mooie ferrari voor of m5
Interesse in je motorblok met inruil mijn blok haahhahahahaaahaha
- aKra
??? 

klopt, en met een mooie carosserieWeazle schreef:Voor 30.000 koop je een mooie ferrari voor of m5

captain slow
- vauxhall
een ferrari mondial voor 30.000?tibby schreef:klopt, en met een mooie carosserieWeazle schreef:Voor 30.000 koop je een mooie ferrari voor of m5
"BLACK SHEEP OF THE FAMILY"
Je moet toch meer de domeinen in de gaten houden de overheid verkoopt veel lager 

Klopt,
Een half jaar geleden stond er een Evora full option te koop via dit
http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/ ... terug=2613
Had er ook een bod op gedaan maar helaas. Wagen is toen verkocht via een dealer met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel winst.
Een half jaar geleden stond er een Evora full option te koop via dit
http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/ ... terug=2613
Had er ook een bod op gedaan maar helaas. Wagen is toen verkocht via een dealer met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel winst.

captain slow
Nieuwe prijs = pm
Wagen krijgt al ie verkocht wordt allemaal nieuwe vloeistoffen/filters,bougies (NGK iridium of Bosh platinum) (is wel pas vernieuwd allemaal, ligt hier toch rond te draaien)
grtz
Wagen krijgt al ie verkocht wordt allemaal nieuwe vloeistoffen/filters,bougies (NGK iridium of Bosh platinum) (is wel pas vernieuwd allemaal, ligt hier toch rond te draaien)
grtz
Laatst gewijzigd door tibby op 20 feb 2015 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
captain slow
-
- Actief lid
Dan kom ik nog helpen bij de verbouwingen!!!tibby schreef:reden verkoop= aanmaak kamertje Hitman bij mij thuis