Er is enorm veel interesse in de Turbo de laatste weken en krijg dagelijks belachelijke biedingen en heb mijn tijd al meerdere malen verdaan aan fantasten 1ste klas.
Of het zijn testpiloten of ze komen niet opdagen en sturen hun kat,of ze denken dat ik er tussen de 5000e en 8000e van de prijs ga doen en de hardtop nog eens cadeau doe.
De gele trui is voor de moment van iemand die me vertelde dat mijn Turbo wel heel veel km heeft (62.000) en wou 17.000e bieden
wijkopenjeauto.be geeft zelfs nog meer......
Telefoons van ver over de Belgische grenzen die een uurtje de stront uit je gat gaan vragen en dan een belachelijke bod doen.
Hoeveel invoer tax of BPM dat iemand moet betalen zijn mijn zorgen als verkoper echt niet en is geen reden dat ik mijn prijs met 5000e zou dumpen.
In Denemarken betaald men 20.000e invoer tax op de Speedster Turbo.....
Heb besloten om de vraagprijs op te krikken naar 30.000e om fantasten te vermijden waar ik totaal geen energie meer voor heb.
Toch blijft de uiteindelijke prijs dat in mijn hoofd zit waar dat het is.
De hardtop gaat apart de deur uit...Het is geen cadeau voor een vreemde fantast en ik ben zelf nog altijd niet Sinterklaas(helaas).
Ook heb ik de indruk dat de automarkt hier de American way opgaat.
Een hele grote marge incalculeren om een waardige prijs te krijgen voor u wagen.
Bij de GT is het momenteel net hetzelfde verhaal.
Bij deze heb ik mijn gal weer maar eens (gedeeltelijk) kunnen spuwen

en als ook even kunnen verklaring waarom mijn Speedy voor zeer hoge prijs online gaat staan.