sandler in bochum kun je wel vergeten. Ben er vorige week nog geweest met V max. het gaat zoals met bijna iedereen "' ze bieden ze aan , alleen je krijgt ze niet
Oohh, kom er eens kijken...
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1105
- Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
- Locatie: Groningen
Maikel schreef:
met een ET van 30 (achtervelg) Dat is toch redelijk in orde of vergis
ik me??
Voorvelg gaf hij trouwens ET35 op en daar had ik dan spoorverbreders
voor nodig!!??.
@ Jans : Hoe zit dat bij jou Jans? Jij hebt ze toch zonder spoorverbreders
gemonteerd. Wat is bij jou de ET waarde (voor en achter)
Ik wacht even met bestellen tot ik precies weet hoe het nu zit
Groeten,
Paul.
Maikel, wat bedoel hier precies mee. Ze hebben ze me nu aangebodenSucces met je zoektocht! En pas op met de ET-waarde van de achtervelgen.
met een ET van 30 (achtervelg) Dat is toch redelijk in orde of vergis
ik me??
Voorvelg gaf hij trouwens ET35 op en daar had ik dan spoorverbreders
voor nodig!!??.
@ Jans : Hoe zit dat bij jou Jans? Jij hebt ze toch zonder spoorverbreders
gemonteerd. Wat is bij jou de ET waarde (voor en achter)
Ik wacht even met bestellen tot ik precies weet hoe het nu zit
Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Wat krijgen we NOU weer?!
WEER andere ET waardes voor de ATS-DTC?
Weet je zeker dat ze de DTC bedoelen en niet de DTM?
Jans heeft voor ET45, maar met spacers van 25mm komt hij weer op ET20, wat ik ook heb. Dan staan de voorwielen precies gelijk met de spatschermen.
Jans heeft achter ET32, gewoon zonder spacers. Ik heb ET27, maar ga daar misschien nog iets vanaf laten draaien omdat ze anders misschien iets tever naar buiten gaan komen (buiten de spatschermen en dat wil ik niet). Maar dat zie ik pas als de banden erop liggen en we echt gaan passen, ook na het veranderen van het camber.
Ik weet dat de "street" versie van de ATS-DTC zelfs een ET van 25 heeft, die komt dus NOG verder naar buiten.
Bij welke zaak heb jij die ET-waardes gekregen dan Paul? Ik zou bijna durven zeggen dat ze een fout maken, want die ET-waardes heb ik nog helemaal niet gezien voor de DTC's. En geloof me, ik weet er nu behoorlijk veel vanaf, na veel gemail met leveranciers en gebruikers (op het duitse forum).
Het blijft een lekker vage velg, die ATS-DTC
WEER andere ET waardes voor de ATS-DTC?
Weet je zeker dat ze de DTC bedoelen en niet de DTM?
Jans heeft voor ET45, maar met spacers van 25mm komt hij weer op ET20, wat ik ook heb. Dan staan de voorwielen precies gelijk met de spatschermen.
Jans heeft achter ET32, gewoon zonder spacers. Ik heb ET27, maar ga daar misschien nog iets vanaf laten draaien omdat ze anders misschien iets tever naar buiten gaan komen (buiten de spatschermen en dat wil ik niet). Maar dat zie ik pas als de banden erop liggen en we echt gaan passen, ook na het veranderen van het camber.
Ik weet dat de "street" versie van de ATS-DTC zelfs een ET van 25 heeft, die komt dus NOG verder naar buiten.
Bij welke zaak heb jij die ET-waardes gekregen dan Paul? Ik zou bijna durven zeggen dat ze een fout maken, want die ET-waardes heb ik nog helemaal niet gezien voor de DTC's. En geloof me, ik weet er nu behoorlijk veel vanaf, na veel gemail met leveranciers en gebruikers (op het duitse forum).
Het blijft een lekker vage velg, die ATS-DTC


