Pagina 21 van 27

Geplaatst: 17 sep 2009 18:03
door markv
De 4-2-1 heeft nooit echt bestaan, Jim heeft die nooit afgemaakt door ruimte problemen. Ik heb de 4-1 van de foto hier gehad en gepast. Buiten dat ie niet pastte was het wel weer geweldig gemaakt moet ik zeggen. Was weer puik stukje laswerk.

En ja, het duurt wel lang op deze manier, maarja ik ben dat ondertussen wel gewent met alle dingen die voor de eerste keer uitgevolgeld moeten worden. Heb er nog steeds vertrouwen in dat de uiteindelijke 4-1 met echt lange primaries meer gaat doen dan een korte. Maar we zullen zien :)

Mark

Geplaatst: 19 sep 2009 8:33
door Co'tje
markv schreef:De 4-2-1 heeft nooit echt bestaan, Jim heeft die nooit afgemaakt door ruimte problemen. Ik heb de 4-1 van de foto hier gehad en gepast. Buiten dat ie niet pastte was het wel weer geweldig gemaakt moet ik zeggen. Was weer puik stukje laswerk.

En ja, het duurt wel lang op deze manier, maarja ik ben dat ondertussen wel gewent met alle dingen die voor de eerste keer uitgevolgeld moeten worden. Heb er nog steeds vertrouwen in dat de uiteindelijke 4-1 met echt lange primaries meer gaat doen dan een korte. Maar we zullen zien :)
Mark
Wel leuk dat je betrokken bent bij de ontwikkeling. Dan ben je ook de eerste die ermee mag rijden :D

Ik wil dit jaar toch echt een complete set hebben, dus heb ik gisteren de Tullett 4-1 besteld. De rest van het systeem bestel ik bij Jim (zodra mijn bankrekening het toestaat :oops: Zal wel november worden).

Geplaatst: 25 nov 2009 17:17
door patje
Ik ben de tullet ook gaan afhalen hier nog enkele pics van de coating van het spruitstuk, waarvoor zou die uitsparing dienen op langs die ene kant van het spruitsuk?[/imghttp://img121.imageshack.us/i/img2738b.jpg/
[imghttp://img260.imageshack.us/i/img2728.jpg/
[/imghttp://img204.imageshack.us/i/img2734v.jpg/

Geplaatst: 25 nov 2009 17:19
door patje
probleempje met de foto's blijkbaar

Geplaatst: 25 nov 2009 18:52
door stefan
hoi patje

laat die fotos eens zien (ik denk dat ze het reeds aangepast hebben)
kwa pasvorm onderaan de blok

wat zeiden de mannen ;weer een zotte belg die persoonlijk langskomt?





grt stefan

Geplaatst: 25 nov 2009 18:56
door SteV6
patje schreef:probleempje met de foto's blijkbaar
Ik denk niet dat de foto's het probleem zijn, maar eerder de manier waarop jij de posting hebt opgesteld.

Zet anders gewoon even de http adressen hier ...

SteV6

Geplaatst: 25 nov 2009 19:07
door 12Esc

Geplaatst: 25 nov 2009 19:21
door patje
Ik en computer het zal nooit een goed huwelijk worden denk ik :oops:

ha stefan ze waren zeer vriendelijk en daarna nog doorgereden naar coutenay was me het dagje wel.

groetjes patje

Geplaatst: 25 nov 2009 19:50
door Dennizz
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mmm :roll:

Nog een poging

Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: 26 nov 2009 17:06
door Exmantaa
patje schreef: waarvoor zou die uitsparing dienen op langs die ene kant van het spruitsuk?
Je bedoelt dat kanaaltje in de flens bij cilinder 4? Dat is van de de uitlaatgas-recirculatie. (EGR)

Geplaatst: 27 nov 2009 12:36
door stefan
@ patje

en nu maar snel beginnen (ga je monteren met of zonder de clam ?)








grt stefan&monia

Geplaatst: 27 nov 2009 13:48
door patje
@ exmantaa dat is wat ik bedoelde

@stefan eerst smeerput verderafwerken ga het zeker proberen met de clam erop en anders kom ik bij u hé :P

Geplaatst: 09 dec 2009 16:31
door Piet
Zo...

Mijn Tullet 3" 4-1 uitlaat beest zit er ook onder. 8)

Laat ik met het positieve beginnen.

1. Auto is veel sneller. Loopt veel makkelijker door zijn toeren heen.
2. Ik kan de auto van Dominique niet meer horen.

Nadelen

1. Ik kan de auto van Dominique niet meer horen.
2. De achterkant moest ook bij Jan van der kooi er af en is dus een duur grapje.

God wat een klere herrie en ik begreep dat dit nog erger word.... :roll:
Dan maar wat meer toeren maken want dan is de uitlaat stiller. :lol:
Het rochelen en ploffen is wel leuk.

Geplaatst: 09 dec 2009 18:49
door SteV6
piet schreef:Zo...

Mijn Tullet 3" 4-1 uitlaat beest zit er ook onder. 8)
...
1. Auto is veel sneller. Loopt veel makkelijker door zijn toeren heen.
Gefeliciteerd Piet!

En positief puntje 1. had ik je toch voorspeld?! Door de minder restrictieve uitlaat krijg je in bij lage en middentoeren meer koppel. En dat voel je. Topvermogen zou kunnen, maar hoeft niet.

Veel rijplezier,

SteV6

Geplaatst: 09 dec 2009 18:53
door Piet
Je had gelukkig gelijk. :)