Pascal schreef:Jans, doe nou eens een keertje vol..... en hou hem heel
Gr. Pascal
Pascal
Heb een test stoeltje gekregen in een speedster van Vmax.
we gaan gewoon kijken wat we uit het 2 liter blok kunnen krijgen,
wat kapot gaat, gebruiken we niet weer.
Wat héél blijft , gaan we mee verder
jans schreef:zit te denken aan een NOS systeem in te bouwen . + minimaal 30 % vermogen.
Wordt dan al gauw 530 pk
Hebben jullie weer wat om over te discuseren
Tevens wordt er een boostcontrol in gebouwd van Apexi.
Kun je de turbo druk in alle versnellingen apart regelen,eventueel met of zonder overboost in bepaalde versn.
jans schreef:zit te denken aan een NOS systeem in te bouwen. + minimaal 50 % vermogen.
Wordt dan al gauw 600 pk en 700+ nm
Hebben jullie weer wat om over te discuseren
Tevens wordt er een boostcontrol in gebouwd van Apexi.
Kun je de turbo druk in alle versnellingen apart regelen,eventueel met of zonder overboost in bepaalde versn.
Semi off-topic: in Thailand hadden ze D-MAX, een soort V-MAX, maar dan voor diesel pick-upjes
On-topic: en nu dan, Jans?? Twin-turbo? V6? Je kunt er natuurlijk altijd nog een lichtere bestuurder inzetten, in dat geval kan ik mijzelf van harte aanbevelen
Hé Hé '' morgen eindelijk mijn speedster weer ophalen van Vmax
Wordt een boostcontrol van Apexi gemonteerd waar mee je de turbodruk in iedere versnelling apart kunt regelen. Tevens een knopje gemonteerd voor overboost kun je gedurende en aantal seconden ( zelf in te stellen ) de turbodruk tijdelijk verhogen.
Dezelfde heb ik erin , maar dan in het zwart.( is een speciale jubileum uitvoering ). Heb hem nét onder de knoppen van de verwarming zitten.Zit daar perfekt .Hoe was jou ervaring met die Apex Heb je hem nog