Pagina 26 van 45
					
				
				Geplaatst: 27 jun 2006 18:32
				door jans
				Pascal schreef:Jans, doe nou eens een keertje vol..... en hou hem heel 
 
Gr. Pascal
 
Pascal
Heb een test stoeltje gekregen in een speedster van Vmax. 
 
we gaan gewoon kijken wat we uit het 2 liter blok kunnen krijgen,
wat kapot gaat, gebruiken we niet weer.
Wat héél blijft , gaan we mee verder 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 jun 2006 19:01
				door jans
				jans schreef:zit te denken aan een NOS systeem in te bouwen 

 . + minimaal 30 % vermogen.
Wordt dan al gauw 530 pk  
  
Hebben jullie weer wat om over te discuseren 

Tevens wordt er een boostcontrol in gebouwd van Apexi.
Kun je de turbo druk in alle versnellingen apart regelen,eventueel met of zonder overboost in bepaalde versn.
 
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 jun 2006 19:05
				door Piet
				Ben benieuwd, krijg je ook je eigen spreuk? b.v. Goed gekeurd door de Nederlandse Speedster Club Testrijder Jans. Afgekort NSCTJ 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 jun 2006 19:13
				door jans
				Denk dat er dan een stikker op komt met ''geschikt voor 50 plussers'' 

Want in noodgevallen of ademnood kunnen ze gelijk aan de benossing 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 jun 2006 23:21
				door Maarten
				
Jans: Want in noodgevallen of ademnood kunnen ze gelijk aan de benossing 
Dat wordt lachen dan Jans !
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 jun 2006 6:46
				door jans
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 jun 2006 9:05
				door Gerard
				
Ik bewaar voortaan wel wat meer afstand.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 05 jul 2006 15:12
				door jans
				jans schreef:zit te denken aan een NOS systeem in te bouwen. + minimaal 50 % vermogen.
Wordt dan al gauw 600 pk en 700+ nm 
  
Hebben jullie weer wat om over te discuseren 

Tevens wordt er een boostcontrol in gebouwd van Apexi.
Kun je de turbo druk in alle versnellingen apart regelen,eventueel met of zonder overboost in bepaalde versn.
 
N.O.S. gaat niet door,iets teveel van het goede.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 05 jul 2006 16:02
				door Rotax
				Semi off-topic: in Thailand hadden ze D-MAX, een soort V-MAX, maar dan voor diesel pick-upjes  
 
On-topic: en nu dan, Jans?? Twin-turbo? V6? Je kunt er natuurlijk altijd nog een lichtere bestuurder inzetten, in dat geval kan ik mijzelf van harte aanbevelen  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 aug 2006 20:08
				door jans
				Hé Hé '' morgen eindelijk mijn speedster weer ophalen van Vmax 
 
Wordt een boostcontrol van Apexi gemonteerd waar mee je de turbodruk in iedere versnelling apart kunt regelen. Tevens een knopje gemonteerd voor overboost 

  kun je gedurende en aantal seconden ( zelf in te stellen ) de turbodruk tijdelijk verhogen.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 aug 2006 21:08
				door Maik
				Nou, nu je echt over de 400pk heen gaat mag je van mij deze sticker op je auto plakken:

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 02 aug 2006 8:24
				door Dominique
				Leuk Jans, dat je zo'n "boost control" in pure Knight Rider stijl krijgt!!  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 04 aug 2006 18:34
				door stef666
				Komt er een AVC-R in van Apex-i Jan? Da's nogal een "kast" om in een Speedster behoorlijk weg te werken  
 
Foto vanuit mijn oude Sub..
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 04 aug 2006 21:28
				door jans
				Dezelfde heb ik erin , maar dan in het zwart.( is een speciale jubileum uitvoering ). Heb hem nét onder de knoppen van de verwarming zitten.Zit daar perfekt .Hoe was jou ervaring met die Apex  

 Heb je hem nog 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 aug 2006 15:25
				door jans