Thanks, goede tips allemaal.
Joop, het gaat om een nieuw slangetje, dat bij mijn nieuwe brandstofpomp zat.
Een verfstripper leek mij ook niet helemaal een goed idee. Ik denk dat ik het maar met een conische centerpunt ga proberen, daar heb ik meerdere maten van.
Hoe verwarmde jij die centerpunt eigenlijk? Met een vlam of met een verfstripper? Misschien dat ik iets ga proberen te fabrieken van mijn instelbare soldeerbout, dan hou ik het metaal mooi gelijkmatig warm over de tijd en kan ik de temperatuur instellen. Mijn centerpunten zijn flink groot, dus hopelijk worden ze dan niet te warm. Tot welke temperatuur zou je maximaal mogen gaan voor die slang voordat je bv van die bellen erin krijgt? 80 graden zoiets?
De originele slang, die van het pompje naar de bulkhead loopt (op de foto de dikkere die in een U-bocht loopt), moet ik er eerst nog afhalen.
Dat zal ook nog even prutsen worden, dat slangetje is knalhard en zal ik over de lengte voorzichting door moeten snijden en oppassen dat ik dan niet in de aansluitingen/nippels snij. De aansluiting op het pompje kom ik goed bij, maar die andere zit op een engelse plek