Hebben de mannen VMax ook een Supercharger mapping voor de 2.2 ecu? Iemand ervaring mee?Herman schreef:Vanaf volgende week op nieuw adres met nieuwe Dyno.sooike schreef:[
Bij V-max, ....
Vermogenmeting voor-na is ook mogelijk evenals een remap op maat.
Enne, ik zou er een hetere nokkenas inleggen (Vmax heeft er nog veel op de plank liggen, dus daar is vast over de prijs te praten) en dan op maat remappen met toerentalbegrenzer stukje omhoog, dan weet je waarschijnlijk niet wat je overkomt....
2.2 ECU gekraakt
Thank you Peter,Speerke schreef:The easiest way to measure the tire circumference is to set a marker on the floor and on the tire exactly above the marker on the floor (a piece of tape will do). Push the car for exactly one revolution until the marker on the tire is in the same position as before, place a second marker on the floor. After that, simply measure the distance between the two markers on the floor.
This is how i'll do.

Speerke zei:
Blijf altijd benieuwd naar dit soort ontwikkelingen
Gr,
The Duke
en... zijn er nog vorderingen op Rotrex gebied ?Het plan is dat ik eerst zelf de grotere injectoren ga monteren (als aanloop voor het Rotrex project) op die manier kan ik zelf op mijn gemak kijken of de software probleemloos gaat werken met de grote injectoren en indien nodig nog aanpassingen doen.
Blijf altijd benieuwd naar dit soort ontwikkelingen

Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Rotrex zit erop, nu nog in zijn meest simpele uitvoering dus met restrictor en zonder intercooler. Op dit moment is het doel vooral testen en doorontwikkelen van de ECU software.
De auto rijdt verder prima, maar waarschijnlijk zal een intercooler noodzakelijk zijn voor zwaar snelweg/circuit gebruik.
Ik zal binnenkort een verslagje plaatsen met wat foto’s van de opbouw.
De auto rijdt verder prima, maar waarschijnlijk zal een intercooler noodzakelijk zijn voor zwaar snelweg/circuit gebruik.
Ik zal binnenkort een verslagje plaatsen met wat foto’s van de opbouw.
Less Is More
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7385
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Ga je het nog proberen met de cooler aan de zijkant, of wordt het toch aan de voorkant?Speerke schreef:De auto rijdt verder prima, maar waarschijnlijk zal een intercooler noodzakelijk zijn voor zwaar snelweg/circuit gebruik.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Speerke zei:
Ben niet benieuwd of zo hoor
Gr,
The Duke
Volgens mij zag ik op Twitter ergens iets voorbij vliegen over "dat de grens van de standaard airbox was ontdekt" ?!Rotrex zit erop, nu nog in zijn meest simpele uitvoering dus met restrictor en zonder intercooler. Op dit moment is het doel vooral testen en doorontwikkelen van de ECU software.
De auto rijdt verder prima, maar waarschijnlijk zal een intercooler noodzakelijk zijn voor zwaar snelweg/circuit gebruik.
Ik zal binnenkort een verslagje plaatsen met wat foto’s van de opbouw.
Ben niet benieuwd of zo hoor

Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2177
- Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
- Locatie: Alkmaar
Dat zou mooi zijn, want die grens ligt best ver.the-duke schreef:Speerke zei:Volgens mij zag ik op Twitter ergens iets voorbij vliegen over "dat de grens van de standaard airbox was ontdekt" ?!Rotrex zit erop, nu nog in zijn meest simpele uitvoering dus met restrictor en zonder intercooler. Op dit moment is het doel vooral testen en doorontwikkelen van de ECU software.
De auto rijdt verder prima, maar waarschijnlijk zal een intercooler noodzakelijk zijn voor zwaar snelweg/circuit gebruik.
Ik zal binnenkort een verslagje plaatsen met wat foto’s van de opbouw.
Ben niet benieuwd of zo hoor![]()
Gr,
The Duke

Tijd voor wat updates zou ik denken...
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7385
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Ik denk dat een simpele foto van je huidige motorruimte al interesant is.
Je rotrex zit nu aan de onderkant weggewerkt en leidt de lucht terug in het 2.4 spruitstuk wat standaard lijkt, waar de M62 aan de bovenkant zit en een ander spruitstuk heeft.
Vooral onze belgische rijders zullen erg geintereseerd zijn, omdat jouw opzet zo goed als onzichtbaar is.
Je rotrex zit nu aan de onderkant weggewerkt en leidt de lucht terug in het 2.4 spruitstuk wat standaard lijkt, waar de M62 aan de bovenkant zit en een ander spruitstuk heeft.
Vooral onze belgische rijders zullen erg geintereseerd zijn, omdat jouw opzet zo goed als onzichtbaar is.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1525
- Lid geworden op: 03 jan 2005 14:30
- Locatie: Hoogerheide
En het door ontwikkelingen van de software gaat zeker de goeie kant opSpeerke schreef:Rotrex zit erop, nu nog in zijn meest simpele uitvoering dus met restrictor en zonder intercooler. Op dit moment is het doel vooral testen en doorontwikkelen van de ECU software.
De auto rijdt verder prima, maar waarschijnlijk zal een intercooler noodzakelijk zijn voor zwaar snelweg/circuit gebruik.
Ik zal binnenkort een verslagje plaatsen met wat foto’s van de opbouw.

Heb gisteren weer mogen ondervinden hoe lekker het blokje nu oppakt
