Pagina 28 van 32

Geplaatst: 13 jan 2011 20:07
door Co'tje
Herman schreef:
sooike schreef:[
Bij V-max, ....
Vermogenmeting voor-na is ook mogelijk evenals een remap op maat.
Vanaf volgende week op nieuw adres met nieuwe Dyno.

Enne, ik zou er een hetere nokkenas inleggen (Vmax heeft er nog veel op de plank liggen, dus daar is vast over de prijs te praten) en dan op maat remappen met toerentalbegrenzer stukje omhoog, dan weet je waarschijnlijk niet wat je overkomt.... :shock:
Hebben de mannen VMax ook een Supercharger mapping voor de 2.2 ecu? Iemand ervaring mee?

Geplaatst: 13 jan 2011 22:29
door Smiley
Volgens mij heeft dbilas die ooit een keer gemaakt, en leuren al die tuners met dezelfde mapping.
Goede cashcow :wink:

Geplaatst: 14 jan 2011 10:29
door 2-20
Speerke schreef:The easiest way to measure the tire circumference is to set a marker on the floor and on the tire exactly above the marker on the floor (a piece of tape will do). Push the car for exactly one revolution until the marker on the tire is in the same position as before, place a second marker on the floor. After that, simply measure the distance between the two markers on the floor.
Thank you Peter,

This is how i'll do. :thumbup:

Geplaatst: 22 jun 2011 19:15
door the-duke
Speerke zei:
Het plan is dat ik eerst zelf de grotere injectoren ga monteren (als aanloop voor het Rotrex project) op die manier kan ik zelf op mijn gemak kijken of de software probleemloos gaat werken met de grote injectoren en indien nodig nog aanpassingen doen.
en... zijn er nog vorderingen op Rotrex gebied ?
Blijf altijd benieuwd naar dit soort ontwikkelingen :wink:

Gr,
The Duke

Geplaatst: 22 jun 2011 19:31
door tibby
:jump: :toot:

Geplaatst: 25 jun 2011 13:47
door tibby
:alone: :D

Geplaatst: 25 jun 2011 18:15
door Speerke
Rotrex zit erop, nu nog in zijn meest simpele uitvoering dus met restrictor en zonder intercooler. Op dit moment is het doel vooral testen en doorontwikkelen van de ECU software.
De auto rijdt verder prima, maar waarschijnlijk zal een intercooler noodzakelijk zijn voor zwaar snelweg/circuit gebruik.

Ik zal binnenkort een verslagje plaatsen met wat foto’s van de opbouw.

Geplaatst: 25 jun 2011 19:24
door Smiley
Speerke schreef:De auto rijdt verder prima, maar waarschijnlijk zal een intercooler noodzakelijk zijn voor zwaar snelweg/circuit gebruik.
Ga je het nog proberen met de cooler aan de zijkant, of wordt het toch aan de voorkant?

Geplaatst: 26 jun 2011 7:52
door the-duke
Ik zal binnenkort een verslagje plaatsen met wat foto’s van de opbouw.
Mooi !
Ik kijk ernaar uit. Dan zijn toch al een paar kritische stappen genomen in ieder geval en kan je de eerste resultaten gaan voelen.

Gr,
The Duke

Geplaatst: 18 okt 2011 19:48
door the-duke
Speerke zei:
Rotrex zit erop, nu nog in zijn meest simpele uitvoering dus met restrictor en zonder intercooler. Op dit moment is het doel vooral testen en doorontwikkelen van de ECU software.
De auto rijdt verder prima, maar waarschijnlijk zal een intercooler noodzakelijk zijn voor zwaar snelweg/circuit gebruik.

Ik zal binnenkort een verslagje plaatsen met wat foto’s van de opbouw.
Volgens mij zag ik op Twitter ergens iets voorbij vliegen over "dat de grens van de standaard airbox was ontdekt" ?!
Ben niet benieuwd of zo hoor :oops:

Gr,
The Duke

Geplaatst: 19 okt 2011 0:34
door Exmantaa
the-duke schreef:Speerke zei:
Rotrex zit erop, nu nog in zijn meest simpele uitvoering dus met restrictor en zonder intercooler. Op dit moment is het doel vooral testen en doorontwikkelen van de ECU software.
De auto rijdt verder prima, maar waarschijnlijk zal een intercooler noodzakelijk zijn voor zwaar snelweg/circuit gebruik.

Ik zal binnenkort een verslagje plaatsen met wat foto’s van de opbouw.
Volgens mij zag ik op Twitter ergens iets voorbij vliegen over "dat de grens van de standaard airbox was ontdekt" ?!
Ben niet benieuwd of zo hoor :oops:

Gr,
The Duke
Dat zou mooi zijn, want die grens ligt best ver. :wink:
Tijd voor wat updates zou ik denken...

Geplaatst: 22 jun 2012 19:20
door the-duke
Speerke zei:
Ik zal binnenkort een verslagje plaatsen met wat foto’s van de opbouw.
Zeer benieuwd nog steeds, dus zou graag de sluier wat verder opgelicht zien..

Gr,
The Duke

Geplaatst: 23 jun 2012 19:46
door Speerke
Ik heb het beloofd, maar ik kom er gewoon niet aan toe :oops: Het uitgebreide verslag gaat er nog wel een keer komen, ik weet alleen nog niet wanneer. De nadruk ligt op dit moment nog altijd op het doorontwikkelen van de software, het Rotrex project komt op de 2e plaats.

Geplaatst: 24 jun 2012 3:01
door Smiley
Ik denk dat een simpele foto van je huidige motorruimte al interesant is.
Je rotrex zit nu aan de onderkant weggewerkt en leidt de lucht terug in het 2.4 spruitstuk wat standaard lijkt, waar de M62 aan de bovenkant zit en een ander spruitstuk heeft.

Vooral onze belgische rijders zullen erg geintereseerd zijn, omdat jouw opzet zo goed als onzichtbaar is.

Geplaatst: 24 jun 2012 7:58
door Pascal
Speerke schreef:Rotrex zit erop, nu nog in zijn meest simpele uitvoering dus met restrictor en zonder intercooler. Op dit moment is het doel vooral testen en doorontwikkelen van de ECU software.
De auto rijdt verder prima, maar waarschijnlijk zal een intercooler noodzakelijk zijn voor zwaar snelweg/circuit gebruik.

Ik zal binnenkort een verslagje plaatsen met wat foto’s van de opbouw.
En het door ontwikkelingen van de software gaat zeker de goeie kant op :wink:
Heb gisteren weer mogen ondervinden hoe lekker het blokje nu oppakt 8)