LeMansGroen X Oystergold ...
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Ik wil eigenlijk achter heel iets omhoog en voor heel iets omlaag. Maar dat moet een keertje gecombineerd gaan worden met een volledige GEO-setup. Hoe heet dat bedrijf in Wateringen ook al weer?
En NEE, ik doe niets aan die prachtige zilveren raamlijst, koplampen en tankdop! Als je commentaar me de keel gaat uithangen begin ook gewoon weer over je witte sokken......
Kijk maar naar deze uit Dld. met meegespoten raamstijl. Wel even langs de vreselijke stickers kijken, let op het detail in de gril. Ik vind dat een groene raamstijl de hele auto een beetje dood slaat. Maar smaken verschillen en over smaak valt niet te twisten!

SteV6
En NEE, ik doe niets aan die prachtige zilveren raamlijst, koplampen en tankdop! Als je commentaar me de keel gaat uithangen begin ook gewoon weer over je witte sokken......
Kijk maar naar deze uit Dld. met meegespoten raamstijl. Wel even langs de vreselijke stickers kijken, let op het detail in de gril. Ik vind dat een groene raamstijl de hele auto een beetje dood slaat. Maar smaken verschillen en over smaak valt niet te twisten!
SteV6
S4 Avant
stephan had liever een blauwe, maar die waren al verkochtRotax schreef:Nou, vooruit dan maar: ben jij juwelier ofzo? Nog nooit zoveel goud en zilver bij elkaar gezien en dat op zo'n mooi groen achtergrondje!En je moet echt wat aan die pussy-zilveren raamlijst gaan doen hoor, je kan nu wachten op nog meer opmerkingen!

- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer: