LeMansGroen X Oystergold ...

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Raphael
Actief lid

Bericht door Raphael »

Ziet er zeker netjes uit....mooie speedster :wink:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Heb je de rijhoogte al eens goed gecheckt Stephan? Aan de voorkant lijkt hij wat hoog te staan, ik denk dat daar nog wel een cm'tje vanaf kan.

En je moet echt wat aan die pussy-zilveren raamlijst gaan doen hoor, je kan nu wachten op nog meer opmerkingen! :P
Afbeelding
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

En je moet echt wat aan die pussy-zilveren raamlijst gaan doen hoor, je kan nu wachten op nog meer opmerkingen! :P
Nou, vooruit dan maar: ben jij juwelier ofzo? Nog nooit zoveel goud en zilver bij elkaar gezien en dat op zo'n mooi groen achtergrondje! :twisted:
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Ik wil eigenlijk achter heel iets omhoog en voor heel iets omlaag. Maar dat moet een keertje gecombineerd gaan worden met een volledige GEO-setup. Hoe heet dat bedrijf in Wateringen ook al weer?

En NEE, ik doe niets aan die prachtige zilveren raamlijst, koplampen en tankdop! Als je commentaar me de keel gaat uithangen begin ook gewoon weer over je witte sokken......

Kijk maar naar deze uit Dld. met meegespoten raamstijl. Wel even langs de vreselijke stickers kijken, let op het detail in de gril. Ik vind dat een groene raamstijl de hele auto een beetje dood slaat. Maar smaken verschillen en over smaak valt niet te twisten!

Afbeelding

SteV6
S4 Avant
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Gewoon zo laten stephan'' laat ze maar lullen daar in het westen :D
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door van dijk »

Rotax schreef:
Nou, vooruit dan maar: ben jij juwelier ofzo? Nog nooit zoveel goud en zilver bij elkaar gezien en dat op zo'n mooi groen achtergrondje! :twisted:
stephan had liever een blauwe, maar die waren al verkocht :wink:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Ik wil eigenlijk achter heel iets omhoog en voor heel iets omlaag. Maar dat moet een keertje gecombineerd gaan worden met een volledige GEO-setup. Hoe heet dat bedrijf in Wateringen ook al weer?
Ga ik ook doen. Voor iets lager en achter iets hoger.
Dat bedrijf heet Zonneveld banden.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Nee, groen lijkt mij ook niets, ZWART is de oplossing hier!
Zwart tankdopje erbij, eventueel zwarte lampjes (niet echt nodig) en je hebt een aardig karretje...
Afbeelding
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Grijs laten.......... :? Groen niet mooi :? Zet als je naar bed gaat even een raam open voor wat zuurstof..... :lol: Allemaal!!!
Plaats reactie