Wat rij jij op Zandvoort?
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Snelheid weet ik niet, maar hij zit dan al aardig hoog in toeren in de 4e versnelling, ik denk ergens rond de 6000 rpm.
Mijn rempunt zit op ongeveer 120-115 meter. Het kan wel later maar ik moet nog wat meer vertrouwen krijgen in de remmen. Voor mijn gevoel heb ik nog wel een dikke 10 meter speling, maar dit ga ik langzaam opbouwen. Ik weet namelijk niet of de Speedster een beetje bestand is tegen de grindbak. Heeft iemand hier ervaring mee
Mijn rempunt zit op ongeveer 120-115 meter. Het kan wel later maar ik moet nog wat meer vertrouwen krijgen in de remmen. Voor mijn gevoel heb ik nog wel een dikke 10 meter speling, maar dit ga ik langzaam opbouwen. Ik weet namelijk niet of de Speedster een beetje bestand is tegen de grindbak. Heeft iemand hier ervaring mee

Less Is More
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Straffen toebak !!
Ik heb de data even nagechecked en ik moet zeggen dat het mooie prestaties zijn Herman !!
Vooral de eerste ronde haal je met heel weinig moeite 200 km/h op het midden van het recht stuk.
terwijl je snelheid niet heel hoog is bij het uitkomen van arie luyendijk bocht.
Ik heb zelf ook de Performance box en ik kom pas aan 200km/h op 120m van tarzan bocht !? en ik kom plank gas uit arieLuyedijk bocht !!
Ja ik weet het jij hebt Vmax power (gelezen op het forum)
en mijn speedster heeft last van zijn wastegate die niet goed functioneert.
Amai moest ik zo'n auto hebben rij ik onder de 2 min denk ik.
Wanneer mag ik eens meerijden in je Speedster ?
Acceleraties moeten fenomenaal zijn denk ik ?
gr.
Alain
Ik heb de data even nagechecked en ik moet zeggen dat het mooie prestaties zijn Herman !!
Vooral de eerste ronde haal je met heel weinig moeite 200 km/h op het midden van het recht stuk.

terwijl je snelheid niet heel hoog is bij het uitkomen van arie luyendijk bocht.
Ik heb zelf ook de Performance box en ik kom pas aan 200km/h op 120m van tarzan bocht !? en ik kom plank gas uit arieLuyedijk bocht !!
Ja ik weet het jij hebt Vmax power (gelezen op het forum)
en mijn speedster heeft last van zijn wastegate die niet goed functioneert.
Amai moest ik zo'n auto hebben rij ik onder de 2 min denk ik.

Wanneer mag ik eens meerijden in je Speedster ?
Acceleraties moeten fenomenaal zijn denk ik ?
gr.
Alain