en nou weer lief doen tegen elkaar!MAKE LOVE NOT WAR!
Tekst verwijderd
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- stevenflappy
- Contacteer:
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Marcel
- Contacteer:
Leeftijd zal op delange termijn minder uit gaan maken voor de waarde van de auto.
Tuning zal geen meerwaarde toevoegen, in de toekomst zelfs midnerwaarde, want als de speedster een klassieker is (begint al min of meer) zullen de liefhebbers alleen geld over hebben voor originele exemplaren........
Zelf zou ik voor de zilvere speedster gaan......en niet omdat ik de eerste eigenaar ken whahaha.....de auto is standaard snel genoeg
Tuning zal geen meerwaarde toevoegen, in de toekomst zelfs midnerwaarde, want als de speedster een klassieker is (begint al min of meer) zullen de liefhebbers alleen geld over hebben voor originele exemplaren........
Zelf zou ik voor de zilvere speedster gaan......en niet omdat ik de eerste eigenaar ken whahaha.....de auto is standaard snel genoeg
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
De zwarte turbo is alleen gechipt, dus alle originele onderdelen zitten er nog aan/op.
Ik zou alleen kijken naar de staat van de auto en hoe mooi de motor loopt.
2 jaartjes ouder/jonger maakt over een paar jaar niet meer uit, km-standen zijn allemaal zo laag dat dat ook niets uit maakt.
Er zullen ook geen technische verschillen tussen de auto's zijn.
Ik zou alleen kijken naar de staat van de auto en hoe mooi de motor loopt.
2 jaartjes ouder/jonger maakt over een paar jaar niet meer uit, km-standen zijn allemaal zo laag dat dat ook niets uit maakt.
Er zullen ook geen technische verschillen tussen de auto's zijn.

- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
En het is maar de vraag of de '2005' ook echt wel later is gebouwd als de '2003' of gewoon 2 jaar extra ergens heeft gestaan.Maik schreef: 2 jaartjes ouder/jonger maakt over een paar jaar niet meer uit, km-standen zijn allemaal zo laag dat dat ook niets uit maakt.
Om daar zicht op te hebben zou het VIN/chassisnummer van de auto's bekend moeten zijn. Dan zijn ze een beetje te plaatsen qua produktie tijdperk.
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
- Marcel
- Contacteer:
- editie-nummer #5002Arno schreef:En het is maar de vraag of de '2005' ook echt wel later is gebouwd als de '2003' of gewoon 2 jaar extra ergens heeft gestaan.Maik schreef: 2 jaartjes ouder/jonger maakt over een paar jaar niet meer uit, km-standen zijn allemaal zo laag dat dat ook niets uit maakt.
Om daar zicht op te hebben zou het VIN/chassisnummer van de auto's bekend moeten zijn. Dan zijn ze een beetje te plaatsen qua produktie tijdperk.
Bye, Arno.
- VIN-nummer *7794 (heb niet het hele nummer meer)
Als ik me niet vergis was hij in 2004 gebouwd, hij jeeft op de RAI gestaan in 2005.
Als je zelf niet de intentie hebt hem te chiptunen zou dat voor mij persoonlijk geen voorkeur genieten, als je de auto ook echt gebruikt zal de motor meer op zijn limieten presteren wat meer slijtage tot gevolg heeft, naar mijn beperkte kennis dan
Maar zoals ook al gezegd, misschien ziet die zilvere er niet meer uit, dat zou kunnen en is die zwarte nog in nieuwstaat........toch even kijken en rijden in beiden zou ik zeggen........
- stevenflappy
- Contacteer: