Pagina 4 van 5
Geplaatst: 25 jan 2007 21:48
door zoonvanlinne150
PFFFFFF WAT EEN GEL#*&!@@&^#%L allemaal zeg......sorry maar dat moest mij even van het hart........
en nou weer lief doen tegen elkaar!MAKE LOVE NOT WAR!

Geplaatst: 25 jan 2007 22:01
door Hendrik-Jan
Slotje erop en even de mooie zwarte Turbo opnieuw aanbieden. Een auto met zo'n mooie kleur.....
Geplaatst: 25 jan 2007 23:57
door Speedfreak
Een ding moet ik er echt nog even over kwijt....
ehhh......
vergeten... sorry.....

Geplaatst: 26 jan 2007 0:41
door stevenflappy
Hahahahahahahaha... Er gebeurt weer eens wat hier!!

Geplaatst: 26 jan 2007 0:47
door gerben
kan er gewoon niet van slapen,

Geplaatst: 26 jan 2007 17:01
door zoonvanlinne150
flap,had ik al gezegd dat je een irritant tering ventje bent???????

Geplaatst: 27 jan 2007 1:03
door stevenflappy
Ja, al een paar keer!!

Geplaatst: 27 jan 2007 8:51
door zoonvanlinne150
oke gelukkig!

Geplaatst: 29 jan 2007 11:46
door Robin
Eindelijk nog eens een uit de hand gelopen topic

Geplaatst: 29 jan 2007 18:08
door Edjes
Kan iemand mij wat zeggen over de prijs van deze turbo?
33k voor 2003 model, getuned (niet perse pre), zwart
33k voor 2005 model, ex van Marcel, grijs
Terecht duurder?
Wie geeft advies?
Geplaatst: 29 jan 2007 18:34
door Marcel
Leeftijd zal op delange termijn minder uit gaan maken voor de waarde van de auto.
Tuning zal geen meerwaarde toevoegen, in de toekomst zelfs midnerwaarde, want als de speedster een klassieker is (begint al min of meer) zullen de liefhebbers alleen geld over hebben voor originele exemplaren........
Zelf zou ik voor de zilvere speedster gaan......en niet omdat ik de eerste eigenaar ken whahaha.....de auto is standaard snel genoeg

Geplaatst: 29 jan 2007 19:50
door Maik
De zwarte turbo is alleen gechipt, dus alle originele onderdelen zitten er nog aan/op.
Ik zou alleen kijken naar de staat van de auto en hoe mooi de motor loopt.
2 jaartjes ouder/jonger maakt over een paar jaar niet meer uit, km-standen zijn allemaal zo laag dat dat ook niets uit maakt.
Er zullen ook geen technische verschillen tussen de auto's zijn.
Geplaatst: 30 jan 2007 6:30
door Arno
Maik schreef:
2 jaartjes ouder/jonger maakt over een paar jaar niet meer uit, km-standen zijn allemaal zo laag dat dat ook niets uit maakt.
En het is maar de vraag of de '2005' ook echt wel later is gebouwd als de '2003' of gewoon 2 jaar extra ergens heeft gestaan.
Om daar zicht op te hebben zou het VIN/chassisnummer van de auto's bekend moeten zijn. Dan zijn ze een beetje te plaatsen qua produktie tijdperk.
Bye, Arno.
Geplaatst: 30 jan 2007 7:33
door Marcel
Arno schreef:Maik schreef:
2 jaartjes ouder/jonger maakt over een paar jaar niet meer uit, km-standen zijn allemaal zo laag dat dat ook niets uit maakt.
En het is maar de vraag of de '2005' ook echt wel later is gebouwd als de '2003' of gewoon 2 jaar extra ergens heeft gestaan.
Om daar zicht op te hebben zou het VIN/chassisnummer van de auto's bekend moeten zijn. Dan zijn ze een beetje te plaatsen qua produktie tijdperk.
Bye, Arno.
- editie-nummer #5002
- VIN-nummer *7794 (heb niet het hele nummer meer)
Als ik me niet vergis was hij in 2004 gebouwd, hij jeeft op de RAI gestaan in 2005.
Als je zelf niet de intentie hebt hem te chiptunen zou dat voor mij persoonlijk geen voorkeur genieten, als je de auto ook echt gebruikt zal de motor meer op zijn limieten presteren wat meer slijtage tot gevolg heeft, naar mijn beperkte kennis dan
Maar zoals ook al gezegd, misschien ziet die zilvere er niet meer uit, dat zou kunnen en is die zwarte nog in nieuwstaat........toch even kijken en rijden in beiden zou ik zeggen........
Geplaatst: 31 jan 2007 20:51
door stevenflappy
En niet onbelangrijk, een zwarte turbo met zwarte velgen is zo mooi
