maar dan kan ik wel sparen voor meerdere onderdelen en er een leuk winters project van maken als tie dan toch bijna helemaal uit elkaar moet
misschien nog wel nokkenassen en andere injectoren
en kettinkje aanpassen
Met jouw rijgedrag en sprinttijden zal ik dat maar doen ja. Die km`s die jij rijdt zijn niet toeren door het groene hartMaik schreef:Verkocht aan Dominique! Mits hij niet gaat zitten zieken over dat gewicht...![]()
Zal ik er na meer dan 60k km maar ook gelijk een nieuwe koppeling in lepelen trouwens?
Bij vervanging van vliegwiel is het de stelregel dat je eigenlijk altijd meteen ook de koppeling en drukgroep vervangt zodat alles weer netjes op elkaar in-loopt.Maik schreef: Zal ik er na meer dan 60k km maar ook gelijk een nieuwe koppeling in lepelen trouwens?
En.. Ove rhet algemeen is het een langdurige t*kkeklus om de koppeling/vliegwiel te vervangen, dus is het (vervroegd) investeren in nieuwe onderdelen meestal zelfs het minst dure deel van de hele operatie.Maik schreef: @Arno: daar zit wel wat in ja, dat inloopverhaal... Bedankt voor de tips
Mijn nieuwe pulley heeft een kleinste diameter van 4.65", gemeten in de groeven.tibby schreef:Dag Maik
Ziet er goed uit!
originele pulley weegt 1650 gram en heeft een dia van 6.500" (info MRZ)
welke dia heeft die van jou en welke maat van riem ga je gebruiken?
(kan ik zelf vergelijken als die van mij arriveert)
grtz