Speedster toevallig bekend
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Nou, mijn eerste atmo was ook een zilver-metallic, en ik vind het nog altijd een kleur met klasseMaik schreef:Gaaf hoor! En toch verstandig dat je ervoor gekozen hebt om hem in calypso rood over te laten spuiten, top!!![]()

Als hij hem werkelijk in rood gaat laten spuiten, kan ik hem alleen maar aanraden hem daarna met een transparante vernis te laten overspuiten. (zoals bij metallic-lakken). Je krijgt een mooiere diepe glans, en de lak is veel beter te onderhouden. (Opel noemt dit procedé de Brilliant-kleuren)
A thing of beauty is a joy forever!
Ben uit mijn cocon van vandaag, zijnde de Speedster gekropen
Auto door van Sten laten controleren en door hem perfect gevonden dus de deal was rond. Vanmiddag dus lekker rond wezen toeen en bij wat vrienden (ook autofielen) een bak koffie gedaan.
Inmiddels thuis en de eerste dag was echt helemaal geweldig. Genieten met de hoofdletter G
Inmiddels de km.stand met 400 km verhoogd waardoor hij nu de 12.000 km nadert. Wordt morgen vervolgd met hopelijk wat foto's alhoewel het nu wel een lijken-bak is met al die dooie vliegen er voorop. Hier mijn eerste keer van hetgeen ik nog veel zal moeten doen met dat brommertankje erin
Oh ja de sticker is uiteraard inmiddels ook van de voorruit 
Een uitgebreid verhaal met foto's e.d volgt zeer binnenkort en uiteraard ook een voorstelrondje in wie-is-wie

Inmiddels thuis en de eerste dag was echt helemaal geweldig. Genieten met de hoofdletter G

Een uitgebreid verhaal met foto's e.d volgt zeer binnenkort en uiteraard ook een voorstelrondje in wie-is-wie

- Rene Turbo
- Lid
Gefeleciteerd Paskal !
We gaan elkaar rond de Nordschleife vast wel eens tegenkomen. Was daar vorige week zondag nl. ook, wel pas vrij laat, rond n uur of half 3 (zwarte turbo).
Morgen misschien weer, hangt er vanaf of andere verplichtingen doorgaan of niet.
Grt,
Rene
We gaan elkaar rond de Nordschleife vast wel eens tegenkomen. Was daar vorige week zondag nl. ook, wel pas vrij laat, rond n uur of half 3 (zwarte turbo).
Morgen misschien weer, hangt er vanaf of andere verplichtingen doorgaan of niet.
Grt,
Rene
--- #4980 / 250 PK / 365 Nm ---