klein kenteken

Algemene zaken omtrent onze auto.
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Vind dat achter je aan rijden en kijken wat je doet ook niet erg "fijn"!! Helemaal niet als ze dan ook nog echt met je mee gaan rijden, moet je dan schrikken of zo?? :yawn:

Zo professioneel vind ik t niet, maak weinig mee dat liefhebbers om gaan rijden om te kijken, dan van baan wisselen als jij het doet, enz, enz......
DIE hebben namelijk wel iets beters te doen..........!!! :thumbdown:
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Steven, dat is de reden dat ik nu al een grotere kentekenplaat (formaat van jouw wagen nu) heb laten maken. Komt er bij de servicebeurt op. En nog overweeg ik nu om alsnog ook nog een originele plaat bij te maken. Zo onderhand word ik erg kriegel van het achtervolgen en omdat ik de auto dagelijks gebruik kom ik te pas en te onpas agenten tegen.
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Ze kunnen van mij de T...s krijgen, ga niet met zo'n plaat rijden!!! Doei, hou me dan maar lekker aan!! Als ze denken dat NL daar beter en veiliger en weet ik wat van wordt, moet je lekker schrijven :wallbash:

Edit: maar begrijp je keuze wel Allen!
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

Laten we het zo zeggen...zolang motorfietsen geen kentekenplaat aan de voorkant nodig hebben, waarom wij dan wel? Trouwens, ik ben nog nooit van voren geflitst, dus wat is de zin daar dan van? Altijd een aanval in de rug, stakkerds!

Groeten,

Nico

Wel van voren geflitst in Duitsland (2x)...duidelijk herkenbaar als bestuurder en kreeg dus een prachtige foto! Kijk, dan is het die lullige boete (nooit betaald) wel weer waard.
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Trouwens, ik ben nog nooit van voren geflitst, dus wat is de zin daar dan van?
Ik al 2 keer. 1 x keer vast en 1 keer mobiel. :)
Spiky
Actief lid

Bericht door Spiky »

ohjeetje.. schreef:Laten we het zo zeggen...zolang motorfietsen geen kentekenplaat aan de voorkant nodig hebben, waarom wij dan wel?
Het blijft een absolute rechtsongelijkheid.

Dit had ik gisteren ook nog aangehaald maar dan krijg je van die domme antwoorden dat dit nu eenmaal zo bepaald is. Dat heb je dan he met een oom agent op een motor.

Spiky :alone:
Afbeelding
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door linne150 »

Een keer recht in het porum,ziet er goed uit :!: :P Enuh,........het aanhouden voor het kleine plaatje zijn incidenten.Als je iedere keer dat de cops je plaatje zien aangehouden zou worden en moest betalen zou je er snel een grote plaat op hangen :!: En die enkele die het ZOOOOO belangrijk vindt gun ik zijn lol.En laten we eerlijk wezen het mag niet!En wat niet mag, mag niet in het land van gedogen :wink:
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

ohjeetje.. schreef:Is heel O.K., maar nu de rest van je collega's nog :evil:

Behalve Bitterkoekje want als het goed is is die haar auto ook aan het blazen (dienstopdracht natuurlijk).

Groeten,

Nico

Heer Spee, ik gaat effe opruien. Ik wil een hele blokkade voor heel Nederland!! Vervolg mij even s.v.p. want ik lust u rauw (met een uitje dan wel weer want anders bent u niet te genieten....zuurpruim! Ja, nog een mogelijke belediging er ook nog achteraan! Spee door de plee etc. Wie kent het email adres van deze heer in het verkeer (lees: struikrover)?
:lol:
Ook zo'n fan van herr Spee? :evil:
Afbeelding
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Wilbert, zelf gelukkig nog nooit een boete ervoor gehad hoor. Maar nu toch al een paar keer aangehouden (ligt aan de zomer?) en je raakt gewoon kostbare tijd kwijt als je onderweg naar klanten bent. Die tijd moet je weer goedmaken door een andere overtreding nog wat op te blazen. :wink:
Op een gegeven moment zit je bij iedere politiewagen die achter en / of voor je rijdt weer te wachten of het stopbordje oplicht.

Waarom de overheid overigens motoren een ontheffing geeft en een auto niet ontgaat mij even.
Dennizz

Bericht door Dennizz »

allen schreef:Wilbert, zelf gelukkig nog nooit een boete ervoor gehad hoor. Maar nu toch al een paar keer aangehouden (ligt aan de zomer?) en je raakt gewoon kostbare tijd kwijt als je onderweg naar klanten bent. Die tijd moet je weer goedmaken door een andere overtreding nog wat op te blazen. :wink:
Op een gegeven moment zit je bij iedere politiewagen die achter en / of voor je rijdt weer te wachten of het stopbordje oplicht.

Waarom de overheid overigens motoren een ontheffing geeft en een auto niet ontgaat mij even.
Omdat een kenteken aan de voorkant niet past. De motor wordt dan niet symmetrisch en dat levert gevaar op.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
linne150

Bericht door linne150 »

Oude motoren hebben wel degelijk een kentekenplaat in de lengte richting van het spatbord.DAT is bij de auto weer lastig.En Allen als je je opwind over dingen die je niet begrijpt van de overheid kan je je wel opknopen. Life is a Holliday man :P
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Knoop liever ene man van de overheid vast aan de diffusor van de Speedy :!:

Motorrijders gewoon verplichten om een grote gele sticker met kenteken op hun pot te plakken dan. Gerechtigheid!
Rallye
Actief lid

Bericht door Rallye »

Ik hou het maar bij mijn 'grote' luxe-kentekenplaten.
Misschien wat groot en niet zo fraai, maar bespaard je duidelijk een hoop gezeur. Als ik in de auto zit, wil ik rijden en niet (wetend dat je uiteindelijk toch de sjaak bent) in discussie gaan met de sterke arm der wet. Je valt toch op met een auto als een Speedster en zo wordt het zoeken naar een overtreding toch wel makkelijk gemaakt.

Het allerliefst had ik overigens helemaal geen kentekenplaten op mijn auto, maar dat is een andere discussie...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Ik rij al 50.000km met de speedster met kleine plaat, heeft me slechts 65eurie gekost, reken eens uit wat dat kost per km.... daar ga ik mij dus 0,0 druk over maken tijdens het rijden, WEL als zo'n snor mij ervoor aan de kant zet, en dan nog maar 1seconde 8)
Afbeelding
gerben
Actief lid

Bericht door gerben »

Alleen hebben wij zeker toch enige korting gekregen want bij ons kost de bekeuring maar € 60,- :shock: :shock:

Dus of de agent in kwestie heeft zich vergist of Gerben is en oor aangenaaid!?

Spiky :alone:[/quote]

Denk dat oom agent zich heeft vergist, heb hem inmiddels binnen en gewoon 90 eurootjes.Ben wel benieuwd hoe dat met de hoogte van jou boete nu gaat.

Volgens mij hebben wij een nieuwe gebruiker op dit forum alleen gebruikt K Spee een andere naam :lol:
Plaats reactie