Wat dus een leuke dag had moeten worden, is dus helaas helemaal verkeerd uitgepakt. (ik met mijn rare self-fulfilling prophecy

)
Eerste 20 minuten zolder verkennen, niet inhalen, en 70 max.
Dat ging nog lekker.
Toen naar de organisatie, vragen hoe het zat met mijn training die ik geboekt had. Over een half uurtje hadden ze tijd voor me, eerst ging 12esc, en daarna kon ik.
Goh, denk ik, doe ik zelf effe een rondje of 3, kan ik wat wennen aan de lijnen, en daarna terug de pits in voor de training.
1e ronde prima. 2e ronde bij het uitkomen van de bianchi voel ik hem links achter uitbreken, en daarna ging alles als in een flits, en was er van controle totaal geen sprake meer.
Geen idee of met teveel uitkomende snelheid in de bocht geremd heb, of dat ik te vroeg op het gas ben gegaan.
Na 180 graden heeft links achter de bandenstapel geraakt, en werdt ik weer 180 graden terug de baan opgestuiterd.
Resultaat
Afslepen naar van de kooi, omdat de pijpjes een knak hadden, en verder rijden gevaarlijk kan zijn, als de warme uitlaatgassen het polyester raken, en de boel in de fik vliegt, op weg naar huis. (ivo; bedankt voor de tip!!)
Resultaat; nieuwe clam, demper, diffuser, linker achterlicht, en een geschraapte velg. (frame en subframe gelukkig niks mee gebeurd)
Deze week een babbeltje met jan gehad, de spaarpot gaat ondersteboven, en het gaat het volgende worden, naast de reguliere schade reparatie:
- Complete respray van voor naar achter, inclusief deuren binnen en reparatie van de steenslag voor. (rood blijft toch een moeilijke kleur, dus dan maar gelijk goed)
(ik kon zelfs een andere kleur kiezen als ik wilde, met deze optie. Calipsorood blijft het echter

)
- De velgen worden alle 4 gepoedercoat.
- De hoofdsteunlepels worden weggeslepen. (net als bij rik en mark)
Ik krijg de vraag of ik er een nieuwe milltek of een janspeed demper op wil.
Wat is handig met de huidige 95db norm op steeds meer circuits?
Als het goed is gaat volgende week de nieuwe clam erop, en hoop ik ergens eind augustus weer te kunnen rijden.
Als hij weer in orde is, ga ik in ieder geval:
- Andrew Walsh vliegveld sessie.
- Sliptraining
- In eerste instantie alleen nog effe Abbeville of Ecuyers tot ik mijn zelfvertrouwen weer terug heb.