Pagina 4 van 11
Geplaatst: 30 nov 2008 19:00
door Rikster
De bodem en wanden van de kofferruimte worden opengewerkt tot "gatenkaas", waarna de gaten worden bedekt met racegaas. Zo ontstaat een open verbinding tussen de motorruimte en het gat achter de kentekenplaat. De kofferruimte blijft dus behouden en er kan nog altijd iets in vervoerd worden... dat iets moet dan alleen wel in een tas om het netjes te houden
Half februari omdat het nog niet duidelijk is wanneer alle onderdelen binnen zijn en ondanks dat wel een reƫle streefdatum lijkt. Vanaf 7 maart ben ik eerst op wintersport en aansluitend op uitzending (tenzij ik iets breek
) tot half mei, dus wil het liefs voor die tijd nog wat kilometers maken, ook vandaar half februari.
Geplaatst: 30 nov 2008 19:43
door allen
Interessant. En als het reverie stoelen worden, wil die weleens zien / passen.

Geplaatst: 02 dec 2008 8:50
door Rikster
Reverie heeft wel mijn voorkeur, maar misschien houdt de prijs me tegen of kan het gewicht ze toch over de streep trekken
Als ze er komen mag je ze natuurlijk bewonderen en passen.
Geplaatst: 05 dec 2008 11:51
door Rikster
Het worden de ReVerie stoelen; KLIK. Inderdaad de zware
, maar de meer prijs voor een halve kilo minder is het mij niet waard! Komen nog wel nep-suede kussentjes in voor enig comfort 
Geplaatst: 05 dec 2008 12:00
door allen
Laat maar weten wanneer ze te bewonderen zijn!

Geplaatst: 05 dec 2008 12:13
door Maik
Mooie stoeltjes
Hoe lang ben jij Rik? Ik heb al eens 2 keer in de Reverie gezeten en die waren beide wat hoger gemonteerd dan de standaard speedsterstoel.
Als ik aan nieuwe stoelen gaat dan is de hoogte erg belangrijk. Met mijn lengte van 1.94m moet de stoel absoluut niet hoger komen of rechterop staan dan de standaard stoel...
Als jij hem knap gemonteerd heb dan wil ik ook nog weleens komen passen als dat mag

Geplaatst: 05 dec 2008 14:42
door Rikster
Ben zelf 1.90 en heb met de standaard stoel en mijn helm op geen ruimte over onder de hardtop. Daarom wordt de bestuurdersstoelzo laag mogelijk gemonteerd en zal daardoor niet meer verstelbaar zijn... Proefzitten mag altijd 
Geplaatst: 05 dec 2008 16:28
door stevenflappy
Maik schreef:Mooie stoeltjes
Hoe lang ben jij Rik? Ik heb al eens 2 keer in de Reverie gezeten en die waren beide wat hoger gemonteerd dan de standaard speedsterstoel.
Als ik aan nieuwe stoelen gaat dan is de hoogte erg belangrijk. Met mijn lengte van 1.94m moet de stoel absoluut niet hoger komen of rechterop staan dan de standaard stoel...
Als jij hem knap gemonteerd heb dan wil ik ook nog weleens komen passen als dat mag

Maik, moet je mijn nieuwe stoel ook ff proberen, die staat echt laag!!
Geplaatst: 05 dec 2008 17:34
door Herman
Deleted
Geplaatst: 05 dec 2008 17:35
door Maik
2x passen binnenkort dus...
Welke stoel heb jij nu Steven? Een andere dan de GT1 stoel?
Geplaatst: 05 dec 2008 17:44
door allen
welke stoelen heb jij herman? Ook die Mulsanne B.
Weet niet of een stoel met hans optie handig is als je ook op straat moet rijden?
Geplaatst: 05 dec 2008 21:13
door Herman
Deleted
Geplaatst: 06 dec 2008 0:10
door stevenflappy
Maik schreef:2x passen binnenkort dus...
Welke stoel heb jij nu Steven? Een andere dan de GT1 stoel?
Ja heb nu een Corbeau stoel
Geplaatst: 06 dec 2008 8:23
door Rikster
Herman schreef:Je zou nog na kunnen denken over 'HANS' stoelen met de hoofdsteun wat naar achteren om ruimte te maken?
Ik heb daar te laat over nagedacht en mijn HANS past dus niet in de Exster

De enige HANS stoel waarvan ik weet dat hij past is die van MOG Racing. Echter is van deze stoel het zit vlak 5cm korter, de rugleuning 12cm korter en de hoek waarin de rugleuning is geplaatst groter dan bij de ReVerie stoel.
Geplaatst: 06 dec 2008 8:59
door Maik
stevenflappy schreef:Maik schreef:2x passen binnenkort dus...
Welke stoel heb jij nu Steven? Een andere dan de GT1 stoel?
Ja heb nu een Corbeau stoel
Deze?
Ik zit daar ook een beetje naar te kijken... mooi ding. Heb je een foto'tje ervan in je auto?