Zaterdag 14 maart Malmedy

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

tommy_hf schreef: .....

blablablablablaaaaat

.....

Overigens heb ik geen BMW in het gras gezien, maar wel die soepstengel in die rode speedster :)

.....
Tommy is niet lief! :evil:
Afbeelding
tommy_hf
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 jul 2008 5:52

Bericht door tommy_hf »

lol... ik vond je auto wel schattig als baanafzetting :P j/k hoe kwam je er eigenlijk weer van af? :D
Gebruikersavatar
gewse
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 06 jun 2008 16:29
Locatie: 078
Contacteer:

Bericht door gewse »

gewoon rustig gasgeven en beetje hoppen in die stoel (net als met een kart) :twisted:
170bhp doesn't come from burning fresh air alone.
indobesar
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2009 19:17

Bericht door indobesar »

Haha die Maik ook.
Lange Jan in een Speedster. :lol:
De volgende keer zal ik op Zolder geen koelvloeistof voor je neerleggen, maar olie. Gaat die rode rat ook eens dwars! 8)


Zoals geschreven door oa. Allen en Tommy is wederzijds respect van belangrijk. Ik weet van de deelnemers dat zij net zo dol zijn op hun eigen stalen :roll: blik als jij op je alu badkuip met plasticirurgie :lol: LOL

Zodat ik als organisator waarneem of meldingen krijgt dat iemand zich onprofessioneel gedraagt, dan is het houdoe en bedankt! 8)

Vele ken ik niet, maar dat maakt het juist leuk. Elkaars auto proeven en ervaren. Van mij part stuurt die kleine gwei loh mijn Rallye haaks de bocht om. You break it, you buy it, moet kunnen. 8)

Al met al, gaat hem om SAMEN een leuke dag te hebben. Dat zie ik wel goedkomen.

Oktober weer? :wink:
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Doe maar niet Ion, ga zonder olie ook wel goed! :twisted:
Afbeelding

En weet jij wel wat een gweilo is? Denk maar aan lange Maik. :shock:
tommy_hf
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 jul 2008 5:52

Bericht door tommy_hf »

Tja dat was allen die nog niet wist dat een digitaal gaspedaal ook meerdere standen heeft en niet alleen O-I... binary pedal :D

Koh GWEILOH is Maik :D
Gebruikersavatar
gewse
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 06 jun 2008 16:29
Locatie: 078
Contacteer:

Bericht door gewse »

Tommy is meer de Jook-sing :P
Ja man.. wat google al niet oplevert allemaal.
170bhp doesn't come from burning fresh air alone.
indobesar
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2009 19:17

Bericht door indobesar »

Ik weet heel goed wat dat is. Zeker als je dat jarenlang naar je hoofd geslingerd krijgt op feestjes. :oops: :lol:

@allen, post je de foto ook waarbij je achterste voren staat?! :twisted: ;)
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

:lol:

Ik ben gelukkig tot nu toe maar 1 keer achterstevoren gegaan en dat was in een bmw op zandvoort. Je zou ook kunnen stellen dat ik niet hard genoeg probeer en rijd als een opa van 84. 8)
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Je zou ook kunnen stellen dat ik niet hard genoeg probeer en rijd als een opa van 84.
Was me al opgevallen. :lol:
Heeft alleen nog pet met nr:0672
indobesar
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2009 19:17

Bericht door indobesar »

Ondertussen is er nog 1 plek beschikbaar 8)
Gebruikersavatar
Co'tje
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1477
Lid geworden op: 12 mar 2008 17:15

Bericht door Co'tje »

Lijkt me heel leuk, maar ik heb nog nooit op het circuit gereden. Ga dit voorjaar eerst maar eens een circuittraining volgen, daarna zal ik zeker een keer aanschuiven.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Co, mocht je je bedenken, het is feitelijk geen circuit. De snelheden liggen in verhouding debiel laag, de baan is kort en smal en niemand zal het daar in z'n hoofd halen om je in te halen tenzij jij zelf je pinker opzij hebt staan. :idea:
Zie het maar als een training voor de landwegen. Dat is het voor mij iig. Met een 99% garantie dat ik m'n auto niet afschrijf. :wink:
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

tommy_hf schreef:Hier moet ik zelf toch even op reageren. Het is Pascal d'r goed recht dat ze niet met mij op de baan durft. Dat staat dan wel even los van mijn geklungel op de baan maar van haar eigen vertrouwen.
Net als Allen ben ik laatst een kletsnat Spa opgegaan, Zolder nat en droog, zandvoort nat en droog.. het kan allemaal als je weet waar je aan begint.
Ik heb meerdere ronden achter de elise aangereden zonder de elise in te halen. Respect voor ANDERMANS materiaal. De enige auto waar ik in de buurt heb gedrift was als ik ACHTER patrick of allenof Michel zat, en dan ook omdat we van elkaar weten wat we doen en dat we dat dan ook wederzijds deden. Zodra er een ander in de buurt was heb ik me netjes ingehouden. Als ik met 30 km/u over de baan wil rollen ga ik naar de scheveningse boulevard met m'n dak open patsen, maar niet een circuitdag rijden.

Erg leuk om er na een paar maanden op deze manier wat over te lezen.

Ik heb iig genoten van m'n dag in de 316i (best snel spul hoor zo'n 1.6 8 klepper) , de geweldige BMW M3 Cecotto die overigens ook eea aan alu en polyester heeft en minder staal dan je denkt , de BMW van patrick heb ik ook ondersturend rondgestuurd en last but not least ook die pisbakwasteil van m'n eigen broer. Geen enkel moment heb ik risico genomen in de buurt van andere rijders. Overigens heb ik geen BMW in het gras gezien, maar wel die soepstengel in die rode speedster :)

Ik doe in ieder geval weer mee met inferieur staal ofzo.
Tommy, deze reply geeft jouw ervaring weer.

Verplaats je nu even in de postitie van Pascal.
Enige vrouw die aanwezig is en voor de eerste keer op een circuitje rijden....
indobesar
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2009 19:17

Bericht door indobesar »

Insluiting kan gesloten worden. Er zijn nu 21 deelnemers. :)
Gesloten