Papieren zien er super uit, ze gaven mij alles wat ik heb gevraagt, men is iets te kritisch over Target Cars als je het mij vraagt.
Als deze auto schade heeft hebben ze het toch wel zeer goed verborgen of superdegelijk opgelapt.
In tegenstelling met wat dat forum aangaf was men heel behulpzaam en vriendelijk bij mij, kon telkens een leuke babbel aan gaan. (uiteraard verkoopstrategie)
Dat men enkel rond het gebouw een testrit mag maken is meer dan logisch zonder plaat. Moest de polititie je op het industrieterrein aanhouden hangt er een boete aan voor Target Cars...
Het zijn niet allemaal auto's met schade, de "nieuwe" exclusieve auto's staan in een apparte hal. Zien er allemaal zeer degelijk uit. Vooral de lambo's dan :p.
Maar even terug naar mijn voorgaande vraag, iemand tips voor de keuring? :p
Er kan natuurlijk best een goede auto tussen staan maar er zijn veel andere verhalen.
Dat verhaal van niet mogen proefrijden vind ik vreemd. Een beetje garagebedrijf is in het bezit van 'groene-platen' en die zijn juist voor proefritten. En als je een auto koopt is een proefrit toch het minste wat je mag doen? Als je niets te verbergen hebt werkt een proefrit juist in het voordeel bij de verkoop.
En laat even goed naar de wielophanging kijken. Schade daar is soms alleen maar te zien als de auto op de brug staat.
Maar eh als ie goed is; gefeliciteerd met de aankoop!
Smiley schreef:Blijkbaar moet die andere grijze nu het gat compenseren, want die is terug gezet naar 15k
Hey indeed, plots met 1000 euro gestegen door mijn aankoop (sorry mannen :p)
Target Cars gaat echt uit van het principe "what you see is what you get".
Is gewoon alsof je van iemand een 2de handse auto koopt zonder meer.
Smiley schreef:Blijkbaar moet die andere grijze nu het gat compenseren, want die is terug gezet naar 15k
Hey indeed, plots met 1000 euro gestegen door mijn aankoop (sorry mannen :p)
Target Cars gaat echt uit van het principe "what you see is what you get".
Is gewoon alsof je van iemand een 2de handse auto koopt zonder meer.
Maar dan ga je toch ook proefrijden? Toen Nico mijn Speedster kocht heeft hij toch ook 2x een proefrit gemaakt en de bodem laten bekijken door een specialist? En zo zou ik het ook doen.
Ik bedoel dat je de risico's zo veel mogelijk moet uitsluiten en niet alleen maar naar een strakke lak moet kijken.
De Speedster gaat insane!! Al de ganse voormiddag liggen rondcruisen, HEERLIJKE wagen. Target Cars is zelfs zo vriendelijk geweest om een nieuwe batterij er in te plaatsen.
Helaas dat het de ganse dag al nat is maar wat gaat die snel zeg!!
Samen met de Smart Roadster nonstop zij aan zij over de snelweg liggen gaan en elkaar speels inhalen . Volledig boven mijn verwachtingen. (is niet moeilijk na mijn pa zijn skoda fabia :p)
Zonet zat ik zonder enige moeite 180km/u te vlammen, shit man wat een machien. Wat is de werkelijke maximale snelheid dat dit ding haalt?
Hi,
topsnelheid heb ik nog nooit uitgeprobeerd, maar aan 200 zit je vrij snel.
Ik denk dat de opgegeven top van 217 km/u (2.2 NA) redelijk klopt.
Maar vooral de acceleratie van 0-100 is super, m'n vorige bolide (MR2-SW20) deed er bijna 2 seconden meer over.
Veel plezier met je Speedy, en hou jezelf en je Speedy heel!!!
heb ik ook elke keer weer als ik met de speed op het werk kom.
staat de directeur weer jaloers te kijken en ik lach dan even aardig en zwaai ff
en alle collega's die voor het raam staan als er een hoop herrie het terrein op komt rijden
heb ik ook elke keer weer als ik met de speed op het werk kom.
staat de directeur weer jaloers te kijken en ik lach dan even aardig en zwaai ff
en alle collega's die voor het raam staan als er een hoop herrie het terrein op komt rijden
das echt geweldig alleen het gevoel fantastisch.
Ik heb alleen superveel schrik dat iemand mijn ruit ingooit ofzo :p. Maarja het alarm zal dan wel afgaan. Maastricht vind ik niet zo heel veilig ...