Dominique.

Het is gewoon heel simpel. Op een auto met druk vulling kan je geen demper met schotten gebruiken.allen schreef:Zegt dat nu wat over Milltek of over Pascal?![]()
![]()
Gelukkig worden deze gegarandeerd sneller geleverd dan normaal gewoonlijk is.
Het is inderdaad een 2,2 miltek, je kan beter voor turbo miltek versie gaan.Exmantaa schreef:Jij hebt/had toch een 2,2 Milltek achter je SC hangen? (En wat is de inwendige pijpdiameter?) De turbo Milltek is namelijk wel weer een echte absorbtiedemper.
3" is flink aan de maat. Hoeveel PK's draait jouw SC blokje nu dan?
Ik ga mijn SC voorlopig ook eerst maar even met schotten dempen. Daar komt de standaard turbo demper op met een Piper 4-1 spruitstuk/downpipe...
Eeeh.. 2.5" is 63.5mm pijp hoor... 3" is 76.2mm. Dat zijn ook regulier verkrijgbare uitlaatpijp maten.Dominique schreef:De 3" systemen die besteld zijn zullen een 87mm doorlaat (inw. diameter) hebben. Als Miltec standaard in de handel verkrijgbare pijp heeft gebruikt zou 2 1/2" op 71mm inw. diameter moeten komen.
WoepsDominique schreef:Ik weet wel wat 1" in mm is. Als je dat sommetje doorzet klopt jullie insteek wel.
Maar nu gaan wij pijp bestellen:
http://www.engineeringtoolbox.com/ansi- ... d_247.html
Dit zijn reguliere handelsmaten.
Elke 3" pijp heeft een buitendiameter van 88,9mm.
(Schedule heeft verder alles met wanddikte te maken, dus alleen de binnendiameter varieerd)
Ik denk niet dat ik zo lang jullie in onzekerheid laat. Morgen bel ik even om te vragen wat ik gekocht heb!Arno schreef:Maar goed.. Als je de spullen binne hebt gewoon even de schuifmaat erbij pakken en je weet het zeker
Bye, Arno.